• Aprilia

Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...

Jag är helt fast på Tradera. Jag köper massor av nya fina kläder åt min dotter där, det finns ju så mycket där som inte går att köpa i Sverige, och märkeskläder som är svindyra här och som man får för någon hundralapp på Tradera. Jag är medeveten om att en del kläder är billiga kopior, men det gör mig inte så mycket...

Någon mer som är helt såld där ?

• Svar på tråden Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...
  • Pockadockan
    monki! vad fina!! 
    stoltaste morsan i stan
  • Pyssilullan

Jenny28: Jag har mest 80-86-92 typ...

fast jag har maaaaaaaaaassa baby i strl 62-74 som ligger i en byrå och är typ nytt som jag borde ta och lägga ut när jag orkar...
    Men jag har fått för mig att man inte får så mkt pengar för baby, stämmer det??

• Kadorran
    FrökenW
    Ja det är helt okej...sätter in pengarna på Fredag *L*

KramisarMMA
    Älskar mina Barn ni e mitt allt....*L*
  • Anna i Skåne

Hej
    Jag både köper och säljer en del på tradera... Undrar dock två saker...
    Hur lång framförhållning har ni när ni köper beg. barnkläder? Om jag hittar något fint och prisvärt kan jag köpa kläder som passar om kanske 1 år eller så. Gör ni det också eller bara sånt som passar nu?
    Den andra frågan är det här med slutid för auktionerna. Man kan ju "välja" sluttid genom att starta auktionen vid en viss tidpunkt... Vilken sluttid är "bäst"? Helger? Vardagar? Kvällar? Efter lön?
    Kram

• Samla

Tror ni det räcker med 11 kr i frakt, har sålt en body i stl 86 (så slipper jag gå till posten)?

• Samla

Lejån: Tack, då slapp jag den promenaden ! Var kan man köpa en billig våg?

Svar på tråden Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...