• Aprilia

Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...

Jag är helt fast på Tradera. Jag köper massor av nya fina kläder åt min dotter där, det finns ju så mycket där som inte går att köpa i Sverige, och märkeskläder som är svindyra här och som man får för någon hundralapp på Tradera. Jag är medeveten om att en del kläder är billiga kopior, men det gör mig inte så mycket...

Någon mer som är helt såld där ?

• Svar på tråden Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...
  • moppet

En fråga till: Ser att många skriver att betalning ska vara dem tillhanda tre dagar eller fem dagar efter avslutad auktion. Men det förutsätter ju att man fått meddelande om hur stor fraktkostnaden är, annars kan man ju inte betala! Borde det inte vara rimligare att skriva att betalning ska vara en tillhanda x dagar efter meddelande om totalkostnad lämnats? Får man negativt omdöme annars för att säljaren är sen???

• Kadorran
    Lejån
    det är ett par vuxen byxor
    Älskar mina Barn ni e mitt allt....*L*
  • Lejån

Kadorran,
    då kan jag mkt väl tänka mig att frakten blir 33 kr. Blir väl skrymmande också?

• Diwa

angående betalning så har man tio dagar på sig oavsett vad säljaren säger...

däremot har man bara tre dar på sig att kontakta köparen eller säljaren sen

har inte säljaren mailat inom tre dar bör man maila själv...

jag tycker det går ojämnt nu=)

har massor med bud men inte på det som går ut nu...

*viskar att det finns i stl 86*

alla de som har bud går ut när vi är i frankrike så det lär väl bli ett snabla liv när köparna inser att de får vänta till på måndag för att få vinnar mailet=)

fast jag har skrivit det i mitt personliga meddelande och i de auktionerna för säkerhets skull

nån som vet hur man får mailen att skicka automatiska svar?

• Skittles 77

det var någon som letade jeans?

*hint hint*

• jessapessa

Jag har budat på en av dina auktioner Dante

• Skittles 77

Sveasmamma:
    Så du förstod min beskrivning av storleken?

• Pockadockan
    hjääääälp! jag kommer inte in på tradera!!! gör ni det??  

jag som skulle lägga upp en auktion Skrikandes
  • Kadorran
    TILL ER ALLA
    Älskar mina Barn ni e mitt allt....*L*
Svar på tråden Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...