• Aprilia

Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...

Jag är helt fast på Tradera. Jag köper massor av nya fina kläder åt min dotter där, det finns ju så mycket där som inte går att köpa i Sverige, och märkeskläder som är svindyra här och som man får för någon hundralapp på Tradera. Jag är medeveten om att en del kläder är billiga kopior, men det gör mig inte så mycket...

Någon mer som är helt såld där ?

• Svar på tråden Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...
  • Kadorran
    Åhhhh trodde jag skulle få paket i dag......Hoppas de kommer imorgon i stället...*L*
    Älskar mina Barn ni e mitt allt....*L*
  • Jenny28

hej hej, ingen som bjuder på mina..*suck* jaja, det kommer väl. funderar på att slänga ut min sprillans nya moblitelefon på tradera en W800 ericsson. jag var inte helt nöjd med den. Vill ha en 3g istället. men jag får se..*L*
    provisionen är ju så dyr på tradera tyvärr..

• Pockadockan

Det är lite dåligt med bud hos mig med nu... jag har flera par fina byxor ute som ingen har budat på Räcka ut tungan

• Lejån
    Ekorrfamiljen,
    vilken tur!! Min tjej växte så himla konstigt, gick typ från 56 till 68 så av allt jag handlat i 62 hann hon väl använda ungefär hälften. Tur tradera finns då!
  • Lejån

Vet inte om jag ska slänga ut några auktioner nu eller vänta, verkar vara så trögt just nu.

Spanar intresset
    för ett par alldeles nya bruna byxor från Pop strl 62 och en lila(mörkrosa) sammetsjacka också från Pop i strl 68. Nån?? 

• Pockadockan

Är det verkligen ingen som har en fleeceoverall från po.p ute på tradera?? Jag måste ha en!!

• Pockadockan

Spännande! Jag har massa auktioner som går ut snart Skrattande

• R Mutt

tyvärr FrökenW, jag har nog haft 4-5 stycken ute i höstas men nu var det ett tag sedan.

Men de hade ju den på rean så borde det int efinnas några på Barkaby nu då?

Ångrar att jag sålde en underbar grå po.p fleeceoverall med ljusblå-vit-randigt ("basrand") foder som jag hade önskat att jag sparat. men jag var ju inté gravid då så svårt att veta att jag skulle sakna den *S*. Tycker

• Pockadockan
    R mutt: ja där kanske den finns! Jag får ta en tur dit i helgen Flört
  • jessapessa

Jaa hörru ni.. det går lite trögt på tradera just nu.. jag väntar med att lägga upp auktioner.
    Om det är någon som kommer lägga upp fina/tuffa tjejkläder i storlek 86/92 så viska det till mej

Svar på tråden Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...