• Aprilia

Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...

Jag är helt fast på Tradera. Jag köper massor av nya fina kläder åt min dotter där, det finns ju så mycket där som inte går att köpa i Sverige, och märkeskläder som är svindyra här och som man får för någon hundralapp på Tradera. Jag är medeveten om att en del kläder är billiga kopior, men det gör mig inte så mycket...

Någon mer som är helt såld där ?

• Svar på tråden Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...
  • vermilion

Jag tycker det är lite väl dom här som vill ha pengar efter max 3 dagar.. varför det?
    Hinner man inte betala till dess så får man negativt omdöme. Jag brukar få vänta 10 dgr på pengar ibland.. njä, dålig stil..

Jag ska iaf sälja Nalle Puh kläder från HM nu, superbra skick och allt, mennnn jag kan inte ta en bild på dom.. dom blir helt värdelösa och kläderna ser bara aptråkiga ut.
    Hjälper inte hur jag än gör, bilderna blir bläiga.. Vill ju inte förlora pengar på att jag har dålig kamera.

• Felicia6

Cia70, ja, men det är ju en vecka det.. Detta var ju typ 4dagar och då skrev hon ju dessutom att hon väntar lite till, men sen säljer hon det igen?
    Det lät väldigt negativt, och jag gillar inte sånt.
    En sak om du skriver efter en vecka o undrar om det blivit nåt knas o så.. men att skriva i säga att pengarna inte har kommit o hon väntar bara nån dag till sen lägger hon ut saken igen.. o att dessutom FRÅGA mig om jag ens vill ha varan fortfarande var lite magstarkt..

Nej, usch va negativ jag blev nu till den säljaren, man kan ha lite god ton iaf

• Felicia6

Marsfisken, vi har samma bank, men jag betalade igår, så hon skickade väl innan hon kollade kontot säkert..
    Men just då man inte har samma bank, lr inte ens internetbank.. då kan man ju inte betala på helgen.. ska man få ett sånt mail då redan på söndagkväll? Sjukt tycker jag..

vermilion, håller med dig till fullo

• Aannaa
    Felicia6 > en sån situation hade jag oxå nyss!!!
    Jag har vunnit en film, det gjorde jag den 10/2.... på kvällen fick jag hennes info-mail... sen den 12/2 fick jag mail av henne där hon undrar om jag betalt än o så
    HALLÅ!!! Det hade gått ca 1½ dygn bara!!! Hon skrev själv i mailet att man hade 4 dagar på sig - varför så bråttom???
    Nu är det den 21/2 (10 dgr efter betalningen) o jag har fortfarande inte fått filmen Så hon själv hade då inte bråttom!!!
    // Emilia-bejbins mamma!
  • Felicia6

Aannaa, ja, sånt där är ju typiskt.. Och om dom dessutom inte kan ha en trevlig ton så blir jag fruktansvärt irriterad

• Lejån

Håller med!! jag har skrivit i min info att jag HELST vill ha betalt inom fem dagar (tror jag) men om man vill betala senare är det helt OK bara man meddelar. Allt går ju att lösa bara man har en trevlig ton liksom...

Vermilion,
    vad är det för storlek?

• vermilion

Lejån

På Nalle Puh kläderna? Det är en body i 86 och byxa och väst i stl 80. Dom hör ihop..

• Pyssilullan

HAHA

Träffade min brevbärare idag (En sån som cyklar runt)
    O jag kan säga att han är liiiiite smått irriterad på mej, HAHA

I somras stog han som ett frågetecken HUR skulle ha pula i alla mina sextoelva paket i min röda lilla låda

Sen har han sagt pikar om att jag "KUNDE väl hänga ut en påse eller ngt"

Så imorse när jag var ute så mötte jag honom, så han stoppade mig och Sa: Vaaaad köper du VARJE dag
    Han sa det med glimten i ögat iaf....

Han har ett sjå med mina paket varje morgon....
    Borde jag ge honom ngt??

• jessapessa

Lejån: Ahaa, då hänger jag med

Svar på tråden Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...