• Aprilia

Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...

Jag är helt fast på Tradera. Jag köper massor av nya fina kläder åt min dotter där, det finns ju så mycket där som inte går att köpa i Sverige, och märkeskläder som är svindyra här och som man får för någon hundralapp på Tradera. Jag är medeveten om att en del kläder är billiga kopior, men det gör mig inte så mycket...

Någon mer som är helt såld där ?

• Svar på tråden Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...
  • Pyssilullan

Sveasmamma: Viskar!!!

Jag har lite ute nu i 86/92...
    Kommer lägga ut en drös när jag orkar också.. Kika om du vill

• Lejån
    Sveasmamma,
    nej jag tänker inte viska för om jag ser nåt så tänker jag behålla det för mig själv!
  • Lakrisal

Hej på er!
    Jag köpte just ett halsband på tradera och fick ett vinnarmail där det stod att hon ville ha 22 kr i porto(!) Låter inte det lite väl mycket för ett halsband? Jag skrev ett mail och frågade hur det kunde bli så mycket och hon svarade "jag tänkte packa det väl, men sätt in 11 kr du"
    Vad menade hon? Tänker hon inte packa det väl för 11 kr??? Hmmm... Har själv skickat smycken och packat det väl men aldrig kommit upp i över 11 kr!

• gummibears

Lakrisal: Tyvärr så finns det en del som vill ta extra betalt för porto. Finns väl alltid någon man kan lura verkar dom tycka. Jag brukar alltid kolla att det är frimärken för samma belopp som jag har betalat numera.

• Ekorrfamiljen
    Lakrisal: Vad var det för halsband? Till en elefant eller?

Kollar också att det sitter frimärken för rätt summa på. Ibland gör det inte det.. Irriterande!!
    Ekorren
  • moppet

En fråga från en nybörjare till er som är Tradera-experter: Hur gör ni taktiskt när ni bjuder på något. Bestämmer ni direkt vad ni max vill ge och sätter den summan eller småduttar ni flera gånger på samma auktion? Fördelen med det första är ju att man har större chans att vara först med ett ev vinnande belopp, men det kanske förtar hela nöjet, eller Budar ni så snart ni ser något fint eller väntar ni tills framåt slutet av auktionstiden?

Det verkar ju vara ett heltidsarbete att hänga med på auktionerna så jag behöver lite tips!

• cia70

moppet - Jag budar när jag ser något som jag vill ha, om jag ska vänta till sista minuten så glömmer jag bort det, ibland budar jag vad jag kan tänkas att betala och ibland "småduttar" jag, det är lite olika.

• Kadorran
    Hejsan

Jag har precis vunnit en auktion på ett par byxor o dom vill ha 34 kr i frakt låter in de mycket? Har betalat typ 11-22 kr för kläder innan...Flört
    Älskar mina Barn ni e mitt allt....*L*
  • Lejån
    Ekorrfamiljen,
    apropå frakt, hur såg paketet ut som du fick av mig? Var sambon som skickade det nämligen.
Svar på tråden Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...