• Aprilia

Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...

Jag är helt fast på Tradera. Jag köper massor av nya fina kläder åt min dotter där, det finns ju så mycket där som inte går att köpa i Sverige, och märkeskläder som är svindyra här och som man får för någon hundralapp på Tradera. Jag är medeveten om att en del kläder är billiga kopior, men det gör mig inte så mycket...

Någon mer som är helt såld där ?

• Svar på tråden Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...
  • jessapessa
    Dante
    Jag hittade större kuvert (som dem tjocka, förfrankerade kuverten man kan köpa på posten..) med bubbelplast i, på bokaffären här hemma! Skrattande 
    Kolla på din bokhandel, om dem har det! För billigt var det också..!
    Live and let die
  • zazzi

Dante: Bubbelplast kan du ju köpa på tradera billigt !!

• Tant Green

Anna i Skåne, jag brukar inte köpa kläder för mer än ett par månader framåt. Det mesta känns ju bara lämpligt under vissa årstider och man vet ju inte om barnet råkar vara lagom stort under "rätt" årstid Angående sluttider så försöker jag få auktionerna att sluta på en kväll eller helg, men om det är barnkläder kanske man mer ska satsa på att det är föräldralediga som bjuder, och ha avslut på dagar och efter barnbidraget

Idag köpte jag en brevvåg för 79 kr på Teknikmagasinet. Det var bra för jag hade gissat helgalet på en del vikter!

Majas bodys i storlek 62-68 verkar väga 60-80 gram.

• Hildur

Oj nu blev jag sugen på att på tradera! Jag som hållt mig ifrån där hela kvällen

• Kadorran
    Heheh jag var inne o kollade mina auktioner...hihiih en e snart färdig hoppas Räcka ut tunganjag får den...farligt farligt asså heheh......*L*Kyss

Älskar mina Barn ni e mitt allt....*L*
  • jessapessa
    Pyssilullan: jag har bjudit på en utav dina auktioner...! Räcka ut tungan

Jag satt nyss och skulle slå in paket.. hann bara slå in två, innan tejpen tog slut! Förvånad Så nu har jag mailat dem som jag inte kunde packa ihop (bl a dej Bempa!) om detta.. hoppas dem har överseende..! Kommer ju fixa allt imorgon efter jobbet, men vet inte om jag kan garantera att paketen kommer fram på fredag..!

Nej, nu tackar jag för mej, och kryper ner i sängen.
    Buda lugnt mina damer!
    Flört
    Live and let die
  • Jenny28

Fick två bud på mina auktioner och en till och den är avslutad nu.. Där ser man. Ibland tar det fart!

• Lejån
    Ullis1979,
    skicka mig ett PM så ska du få min mail. Jag använder beta så jag kommer inte åt dig.
    och ja, visst kan man ha tre i ett.

Packetering, jag kör numera med plastpåse och papp utanpå plus tejpar med ordentlig packtejp. Då kan man få paketet plattare också.
  • CrystalHeart

HJÄLP!!!

Jag ska betala en auktion på tradera, men jag vet int ehur jag gör när jag har Fsb och den som ska ha pengarna har Länsförsäkringar bank?!?!?!?

Snälla någon berätta hur jag ska göra för att få över pengarna till henne!!!

Jag som alltid vill betala omgående *snyft*

Svar på tråden Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...