Du måste logga in för att svara i en tråd.

• Aprilia

Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...

Jag är helt fast på Tradera. Jag köper massor av nya fina kläder åt min dotter där, det finns ju så mycket där som inte går att köpa i Sverige, och märkeskläder som är svindyra här och som man får för någon hundralapp på Tradera. Jag är medeveten om att en del kläder är billiga kopior, men det gör mig inte så mycket...

Någon mer som är helt såld där ?

• Svar på tråden Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...
  • Beatrize74

Det är ju inte den som tar emot paket som får betala om paketet är för lågt frankerat, utan den som står som avsändare  (om man skrivit avs. vill säga)

A day without sunshine is like, you know, night.
  • Lejån
    Hannamamma,
    jag brukar sätta priset som jag kan tänka mig att sälja sakerna för. Skulle aldrig sätta nåt för 1 kr, då skulle jag hellre skänka bort kläderna.

Jajja81,
    hade du inte satt på det hon betalt? Hade du gjort det så är det ju hon som får betala och inte du? Väl?

FrökenW,
    nejmen!? Har du klagat??
  • Pockadockan
    lejån ja jag mailade henne. hon ringde upp mig efter 20 minuter och bad om ursäkt och förklarade att hon hade skickat fel. Så dom som fick mina jeans ska skicka dom till mig och jag ska skicka dom jag fick till dom som skulle ha dom. Säljaren står för portot.
    Så det löste sig Glad
  • Pockadockan

den här tråden stängs på lördag...

• My05

Fick just hem en tröja med två fläckar det inte stått någonting om i auktionen..annars superfräsch..men ändå..Jag borde väl maila säljaren? usch vad jobbigt!

• jajja81

moppet: som jag fattade det så kostade det henne 21kr extra utöver porto att hämta ut det...jag hade ju tydligen satt på för lite men jag börjar tvivla på det mer och mer, för en av mina arbetskamrater hjälpte mig när jag skulle skicka iväg paketet, (jobbade inte själv då)och hon måste väl ha reagerat om jag satt på för lite, det var ju hon som postade det till mig! jaja jag ska ta och skicka iväg ett mail till henne och höra, be om en kvittokopia... men som sagt det var ju inte mycket pengar det handlar om, 21kr, men jag vill ju vara säker på att inte bli lurad...

• jajja81

FrökenW:
    men vi öppnar väl en fortsättningstråd eller???

• Kadorran
    Fick paket i dag med Jippie så kuligt Räcka ut tungan
    Älskar mina Barn ni e mitt allt....*L*
Svar på tråden Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...