• trettioplus

Prova inte detta hemma!

Vad bör andra låta bli att prova hemma?

Kriterierna:
    a) Du ska ha provat
    b) Det har med hemmiljön att göra
  • Svar på tråden Prova inte detta hemma!
  • mosterYster
    emmap skrev 2011-02-23 11:08:38 följande:
    Bli inte akut kissnödig när du hackar chili

Det kan hända att du inte lyckats tvätta händerna ordentligt och att stark chili kommer på pappret...
    HAHAHAHA!

Minns tiden med linser innan min laser-op... hacka chili, mmm god och het mat, mmm... ta ur linserna på kvällen... AAAAAAAJJJJJJJ OOOOOHHHHH GAAAAHHHHH!!!
  • YokohamaNr2
    Ramborg skrev 2011-02-23 10:08:54 följande:
    Gör inte detta: för glaset till munnen samtidigt som du blir distraherad av något annat.
    Anledning: du får rödvin på tröjan och ser väldigt fånig ut när du försöker insistera på att det inte är på grund av fylla eftersom det är första glaset, och ingen kommer ändå att tro dig.

Det är något mindre fånigt när samma sak händer med mineralvatten men fortfarande inget att rekommendera. Fokusera när du ska dricka!
    Det där gör jag fanimig hela tiden!!!
  • Gnillib
    mosterYster skrev 2011-02-23 11:43:48 följande:
    HAHAHAHA!

Minns tiden med linser innan min laser-op... hacka chili, mmm god och het mat, mmm... ta ur linserna på kvällen... AAAAAAAJJJJJJJ OOOOOHHHHH GAAAAHHHHH!!!
    Vad bra att du skrev det, nu slipper jag dra den!
    (¯`°?.¸ ღ ♥ Linus 070914 ♥ ღ ¸.?°´¯) gnillib.livejournal.com
  • Ulrika 80

Gör inte: Gå och lägg din son på 3.5 och gå ner på bottenvåningen innan han somnat.

Orsak: Han har en hel mängd tapet i sängen eftersom han har roat sig med att dra av tapet. När vi frågade honom varför han dragit ner tapet svarar han, det gjorde jag inte, jag pillade. Man kan ju vara gladare :(

• Multignutten

Gör inte detta: Tappa upp badvatten till sonen, sätt honom i badkaret och vänd ryggen till i 2 sek för att snyta dig.

Anleding; När du vänder dig om, har han fått tag i en flaska med duschcreme, häll ut den på vägg, golv, osv. Mindre roligt att skrubba badrummet mer än du fick skrubba din son.

• Trinity78
    Gör inte detta: Spola ner din kompis byxor i toaletten för att sen springa ut till gatubrunnen för att kolla om de syns när de flyter förbi.

Anledning: Din kompis asförbannade pappa får ett helvete med att städa upp översvämningen i badrummet och inte fick du se några byxor i gatubrunnen heller
    Reproductively challenged
  • Sylten
    emmap skrev 2011-02-23 11:08:38 följande:
    Bli inte akut kissnödig när du hackar chili

Det kan hända att du inte lyckats tvätta händerna ordentligt och att stark chili kommer på pappret...
    På tal om detta.
    Gör inte: linimenta hästens ben och gå sedan in och byt tampong utan att tvätta händerna VÄLDIGT noga

Anledning: tja, behöver jag säga mer... AJ!

Inte jag, min systers verk.
  • feministbrud

Gör inte detta: Åk på snorklingsutflykt i ett varmare land utan att ta med en t-shirt att simma i.

Anledning: Solen tar förfärligt mycket i vatten. Aj.

• Mimmicry
    feministbrud skrev 2011-02-23 13:46:53 följande:
    Gör inte detta: Åk på snorklingsutflykt i ett varmare land utan att ta med en t-shirt att simma i.

Anledning: Solen tar förfärligt mycket i vatten. Aj.
    Och glöm inte heller att smörja in benen med solkräm. Då även knävecken. Dom glömde jag att smörja, så jag kunde inte böja på benen på hela veckan(detta gjordes redan 2:a dagen). Gick som om jag skitit ner migSkäms
  • mosterYster
    Trinity78 skrev 2011-02-23 13:05:10 följande:
    Gör inte detta: Spola ner din kompis byxor i toaletten för att sen springa ut till gatubrunnen för att kolla om de syns när de flyter förbi.

Anledning: Din kompis asförbannade pappa får ett helvete med att städa upp översvämningen i badrummet och inte fick du se några byxor i gatubrunnen heller
    OMG *trillar av stolen*
Svar på tråden Prova inte detta hemma!