• trettioplus

Prova inte detta hemma!

Vad bör andra låta bli att prova hemma?

Kriterierna:
    a) Du ska ha provat
    b) Det har med hemmiljön att göra
  • Svar på tråden Prova inte detta hemma!
  • swimle
    Ramborg skrev 2011-02-24 08:54:49 följande:
    Ojojoj Swimle! Förlåt att jag skrattar det måste ha gjort superont men... Hahahaha!
    Nu kan man skratta åt det, men jag gjorde inte det i söndags haha!! Bara någon dag kvar innan man får tvätta håret igen :)
  • feministbrud

Gör inte detta: Skicka din man för att köpa trosskydd, även om du har gett ganska tydliga instruktioner.

Anledning: Det finns tydligen trosskydd som doftar blommor (=luktar apa) som han kan råka få med sig!

• Mamma till S

Gör inte detta: borsta tänderna på fyllan

Varför? Det smakar inte gott när du råka tagit tvål ist för tandkräm ....

• Lady T
    Mamma till S skrev 2011-02-24 23:52:59 följande:
    Gör inte detta: borsta tänderna på fyllan

Varför? Det smakar inte gott när du råka tagit tvål ist för tandkräm ....
    Idomin/Inotyol är tydligen också två riktiga höjdare... Dem har jag dock aldrig testat själv :p
  • Amazina
    Lady T skrev 2011-02-25 09:32:13 följande:
    Idomin/Inotyol är tydligen också två riktiga höjdare... Dem har jag dock aldrig testat själv :p
    Eller proteslim...
  • Jenni78

Gör inte detta: Koka ägg i mikron.

Anledning: Det blir en jädrans tryckvåg när man ska knacka ägget med sked.  

Vanja 3 december 2010
  • Jenni78

Gör inte detta: Skär bort parafinkanten på osten med den STÖRSTA kniven i köket.

Anledning: Du kan slinta och nästan komma rakt igenom vänster pekfinger, skära av några nerver och så...

Gör inte detta: Lägga om det blödande fingret med bomull.

Anledning: Sjukhuspersonalen blir inte så glada när de ska försöka ta bort fibertrådarna ur såret. 

Vanja 3 december 2010
  • Stjärnstoft

Gör inte detta: överraska din flickvän som står och blundar i duschen genom att smyga in och kliva in i samma dusch utan att hon hör det 

Orsak: Hon blir livrädd när hon öppnar ögonen och du står några cm framför henne och försöker hoppa ut genom den kaklade väggen - vilket gör VÄLDIGT ont.

(har fortf inte förlåtit min man tio år senare....) 

• Nifelheim
    Stjärnstoft skrev 2011-02-26 17:36:11 följande:
    Gör inte detta: överraska din flickvän som står och blundar i duschen genom att smyga in och kliva in i samma dusch utan att hon hör det 

Orsak: Hon blir livrädd när hon öppnar ögonen och du står några cm framför henne och försöker hoppa ut genom den kaklade väggen - vilket gör VÄLDIGT ont.

(har fortf inte förlåtit min man tio år senare....) 
    Åh, så gjorde mitt ex och jag törs FORTFARANDE (över 5 år sen) inte blunda ens när jag ska tvätta håret
    Det enda som är värt att dö för är att LEVA ! Frågan är! Vad får dig att känna att du LEVER?
  • Sanningsdan

Gör inte detta: skura smutsig toalettstol med öppen mun.

Anledning: små flagor av bajs kan skvätta upp i ditt ansikte och in i din mun.

Svar på tråden Prova inte detta hemma!