• GladaVirre

EnköpingsTråden Part3!!!!

Hej tjejer!!

Vi fortsätter hära för 3 ggr. (blir lite sur att trådarna stängs så snabbt, men får väl hålla god min och följa fl´s lagar)

Nu e det vinter, och inte långt kvar till jul. Hoppas ni har det bra med pyssel och familj.
    *bjussar på glögg, pepparkakor och lussekatter*

Kramas GV

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-02-13 12:46:01:
    Hej tjejer!! Tänkte bara säga till er att nu går ni in från beta.familjeliv.se när ni ska in på fl. Detta pga att familjeliv uppdateras nu. Och beta.familjeliv.se/Forum-5-93/m5732352.html för att komma in på våran sida

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-02-13 12:46:09:
    Hej tjejer!! Tänkte bara säga till er att nu går ni in från beta.familjeliv.se när ni ska in på fl. Detta pga att familjeliv uppdateras nu. Och beta.familjeliv.se/Forum-5-93/m5732352.html för att komma in på våran sida

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-02-13 12:46:22:

• Svar på tråden EnköpingsTråden Part3!!!!
  • tesslita

Dessie: Åh skönt att vara hemma.
    hoppas det gick bra.
    *kramar*

• Dessie

tesslita: jodå, det gick bra.
    Känns jätteskönt att vara hemma igen

• Dessie

GladaVirre: vill du fortfarande ha en vagn?? Vi har en gammal kombivagn Emmaljunga (tror jag om jag inte minns fel) från -97 eller -98.

• tesslita

Dessie: härligt att vara hemma igen!

själv sitter jag o storbölar just nu..
    är helt förstörd..
    lider av svår panikångest..
    fick världens panikattack när jag skulle gå till affären idag..
    känner mig helt värdelös..
    hur ska jag kunna bli en bra mamma med detta?
    har lidit av panikångesten sedan jag var 9 år..

så jag borde vara van..men det blir jag liksom aldrig..
    känner mig såå värdelös...

• Dessie

tesslita: du är INTE ALLS värdelös och du blir säker en jättebra mamma trots din panikångest.
    Jag har oxå ångest till o från så jag vet hur det är.

• tesslita

Dessie: tusen tack för ditt stöd.
    det värmer..
    *kramar*

• GladaVirre

hallå!!
    Dessie: ja kanske det, vad ska du ha för den? Jag letar efter nått BILLIGT, nu i jul/födesledags tiden

Idag har vi varit ute och åkt pulka! Och nu ska jag baka pepparkakor...

Vad är era ENKLASTE GODASTE recept??

• GladaVirre

Vårflickan: alla går i ide här
    Då e det snart dags för dig!! tjiiha!!! Förberett allt??

Dessie: skönt att det gick bra!!

Jiden: ny i enköping?? Brukar du å till öppnaförskolan?? (plutos)

• GladaVirre

tesslita: jag hade också panikångest för några år sedan, i ungdomsåren. Man var orolig mycket och så. (det går i familjen) Men så lärde jag mig en speciell andning och att ha kontroll över den, så försvann den!! Har inte haft det på 6 år nu=)
    Jag hoppas du får hjälp snart mot den, eller vågar brottas med den själv. testa nya saker varenda gång dne kommer (med andningen).. Det är svårt men efter ett tag så går det.
    Jga hadr panikångest som mest 2 ggr i timmen, även när jag sov. Så jag vet hur du känner dig.. men det kan gå bort.. Man MÅSTE tänka posetivt, lösa sina problem och koppla av. Lång process.. lycka till

• tesslita

Gladavirre: aah..det är vanligt med panikångest..
    men tyvärr så har jag haft detta sedan jag var 9 år gammal...
    provat på det mesta inom terapi, kbt-terapi och medicinering men det hjälper inte.
    har försökt trotsa panikattackerna i perioder men det blir ändå värre igen..
    så trist..
    är så orklös

Svar på tråden EnköpingsTråden Part3!!!!