• GladaVirre

EnköpingsTråden Part3!!!!

Hej tjejer!!

Vi fortsätter hära för 3 ggr. (blir lite sur att trådarna stängs så snabbt, men får väl hålla god min och följa fl´s lagar)

Nu e det vinter, och inte långt kvar till jul. Hoppas ni har det bra med pyssel och familj.
    *bjussar på glögg, pepparkakor och lussekatter*

Kramas GV

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-02-13 12:46:01:
    Hej tjejer!! Tänkte bara säga till er att nu går ni in från beta.familjeliv.se när ni ska in på fl. Detta pga att familjeliv uppdateras nu. Och beta.familjeliv.se/Forum-5-93/m5732352.html för att komma in på våran sida

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-02-13 12:46:09:
    Hej tjejer!! Tänkte bara säga till er att nu går ni in från beta.familjeliv.se när ni ska in på fl. Detta pga att familjeliv uppdateras nu. Och beta.familjeliv.se/Forum-5-93/m5732352.html för att komma in på våran sida

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-02-13 12:46:22:

• Svar på tråden EnköpingsTråden Part3!!!!
  • Dessie

GladaVirre: passar det vid 15-tiden?

• GladaVirre

Dessie: yes då kommer vi!!

Hemma igen,. det gick bra. Alex sov när jag kom hem så nu njuter jag lite Äter godis,. hehe

• Dessie

GladaVirre: då är ni välkomna vid 15

• Dessie

Har varit ute på en liten promenad idag - blev helt slut eftersom det är 1:a promenaden efter operation. Annars har jag ju bara gått till/från bilen + inne i lgh.

• GladaVirre

*vänat på att kl ska bli 15.00 nu =)hehe

• Dessie

tesslita: GladaVirre köpte vagnen, så hoppas att du hittar nån annan.

• GladaVirre

tesslita: förmodligen så kommer jag bara använda den över vintern.. sen adopterar jag den till dig.. ok? Eller har du andra planer..?

• tesslita

GladaVirre: nja vi har inte bestämt oss än.. ska se oss om efter en begagnad vagn.
    vet inget om vagnar också men det vore ju bra med en vagn där man både kan ha bebisen liggande när den är liten och sittandes när den blir äldre.
    kan ju kika på vagnen när du inte vill ha den längre

ni kanske har några övriga tips till mig på vilken vagn jag ska skaffa?

nu ska jag ut och promenera med sambon.
    trist att vi har sånt väder här..
    slaskigt..regningt..5,5 plusgrader...
    ska ju vara minus o snööö ju!

ha en superbra dag!

• GladaVirre

vi kom precis hem och det var jätte skönt ute!! inte slaskigt och regn ju
    Tesslita: vagnen är helt OK.. lättstyrd och mjuk för barnet att ligga i,. fullt ligg/sitt läge, och ett mellanläge. Det enda som behövs är spännen, (det behövs till dom lite större barnen). Men jag ska höra med dagmamman vilken vagn hon vill ha, vill hon ha sulkyn o köra med så hojatr jag till!

Ska du ha en billigare vagn så är den här super!! 100 kr är ingenting... Ska du ha nått modernare så får du räkna med 1000kr och över..

Svar på tråden EnköpingsTråden Part3!!!!