• GladaVirre

EnköpingsTråden Part3!!!!

Hej tjejer!!

Vi fortsätter hära för 3 ggr. (blir lite sur att trådarna stängs så snabbt, men får väl hålla god min och följa fl´s lagar)

Nu e det vinter, och inte långt kvar till jul. Hoppas ni har det bra med pyssel och familj.
    *bjussar på glögg, pepparkakor och lussekatter*

Kramas GV

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-02-13 12:46:01:
    Hej tjejer!! Tänkte bara säga till er att nu går ni in från beta.familjeliv.se när ni ska in på fl. Detta pga att familjeliv uppdateras nu. Och beta.familjeliv.se/Forum-5-93/m5732352.html för att komma in på våran sida

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-02-13 12:46:09:
    Hej tjejer!! Tänkte bara säga till er att nu går ni in från beta.familjeliv.se när ni ska in på fl. Detta pga att familjeliv uppdateras nu. Och beta.familjeliv.se/Forum-5-93/m5732352.html för att komma in på våran sida

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-02-13 12:46:22:

• Svar på tråden EnköpingsTråden Part3!!!!
  • Michanna

Kan ni inte hjälpa till och komma på vad man ska ge till mini då ??
    Thomas är ju 5 månader och har det mesta tycker jag. ( vilket kanske är lätt hänt med 2 storasyskon. )
    Detta med att fler fyller år i dec/jan känner jag igen.
    Michaela fyller 6år den 19 dec,
    julafton
    Nyårsafton/ min brors födelsedag
    2 januari fyller erik 2år
    5 januari fyller Peter ( maken ) år
    20 januari fyller svärmor år
    1 feb fyller hans bror år
    och jag kommer sist den 19 feb.

Gissa om vi vart glada över ett sommarbarn ???

• Nika och Noel

Ja du kläder elelr leksaker har han nog redan massor av din lille Thomas. Men varför inte ge en sagobok i hans namn då - garanterat ensam om.

• Dessie

Usch, vad jag är uttråkad av att inte få göra något p.g.a operationen.............................

• Dessie

Nu har vi nyss kommit hem från Idrottshuset - Nickes gymnastikgrupp har varit med på Luciauppvisningen.

• GladaVirre

imorron ska jag ner på stan och shoppa lite.. Någon tröjja till mig själv,. lite kläder till alex, och ett par örhängen vill jag ha.

• GladaVirre

är det någon som har kvar reklamen från bokaffären här i enköping? Kan ni kolla vad Dassboken kostar isånna fall.. och har ni nått bra tips på en roman/deckare och en siensfiktionbok (eller hur det stavas) ???

• tesslita

kan vi inte samlas ihop några stycken och ta en fika på stan någon dag?
    tycker det vore trevligt.

Svar på tråden EnköpingsTråden Part3!!!!