• GladaVirre

EnköpingsTråden Part3!!!!

Hej tjejer!!

Vi fortsätter hära för 3 ggr. (blir lite sur att trådarna stängs så snabbt, men får väl hålla god min och följa fl´s lagar)

Nu e det vinter, och inte långt kvar till jul. Hoppas ni har det bra med pyssel och familj.
    *bjussar på glögg, pepparkakor och lussekatter*

Kramas GV

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-02-13 12:46:01:
    Hej tjejer!! Tänkte bara säga till er att nu går ni in från beta.familjeliv.se när ni ska in på fl. Detta pga att familjeliv uppdateras nu. Och beta.familjeliv.se/Forum-5-93/m5732352.html för att komma in på våran sida

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-02-13 12:46:09:
    Hej tjejer!! Tänkte bara säga till er att nu går ni in från beta.familjeliv.se när ni ska in på fl. Detta pga att familjeliv uppdateras nu. Och beta.familjeliv.se/Forum-5-93/m5732352.html för att komma in på våran sida

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-02-13 12:46:22:

• Svar på tråden EnköpingsTråden Part3!!!!
  • GladaVirre

det var en här inne som köpte mjuk lego.. vänta ska leta upp det *fulmar runt*

Aaa föresten så fick jag en varning idag av moderatorn... suuuuck snart skiter jag i fl... jävla hitler fasoner.

• GladaVirre

det var en här inne som köpte mjuk lego.. vänta ska leta upp det *fulmar runt*

Aaa föresten så fick jag en varning idag av moderatorn... suuuuck snart skiter jag i fl... jävla hitler fasoner.

• GladaVirre

säg inte det ,. *viskar^haha.. så det blir en till!!

• Nika och Noel

Nä men hej o hå vad har hänt Virren?
    Mjukt Lego hmmm?? Kanske kan vara nåt men vanligt Duplo är ju skitskojjigt. Sån där bil köpte vi till Noel förra julen o den är poppis än. Fingerfärg en annan hit. Bultbrädan en annan. Hylla för böcker kan en sån där tavellist på IKEA rekomenderas för då ser de fronten på boken och inte bara sidan.

• Dessie

Usch, ïgår kväll blev både jag & gubben min oroliga = det började rinna jättemycket blodblandad vätska från mitt opsår.
    Min man ringde 112 och vi fick prata med en sjuksköterska som trodde att det var sårvätska.
    Vi åkte till akuten (dagmamman tog hand om barnen och hennes man skjutsade oss till akuten eftersom Peter hade druckit öl till maten).
    Och mycket riktikgt - det var sårvätska. Ist för att komma lite då o då så hade allt kommit på en ggn.

• Dessie

GladaVirre: jag fick en varning av moderatorn i början på veckan typ "välkommen hem från sjukhuset" (läs min ironi mot varningen).

• GladaVirre

Nika och Noel: jag tyckte att dom inte hade nåntign med andras ekonomi o göra.. folk får inte vara anonyma när dom skriver om ekonomiska problem,. vilket stör mig jävligt mycket...=(

fingerfärg har jag till alex=) Det är än så länge bara kladdigt och han förstår det inte riktigt ännu.. *jag har inte tålamod för att lära han det nu heller*
    Ja, jag tror bilen blir en hit
    En bokhylla har vi önskat oss av mormor i födelsedagspresent!!
    Men vad är bultbräda? jag känner igen det.. hmm

Dessie: kikar i din press..

• GladaVirre

dessie: vart kan man läsa det???

Svar på tråden EnköpingsTråden Part3!!!!