• GladaVirre

EnköpingsTråden Part3!!!!

Hej tjejer!!

Vi fortsätter hära för 3 ggr. (blir lite sur att trådarna stängs så snabbt, men får väl hålla god min och följa fl´s lagar)

Nu e det vinter, och inte långt kvar till jul. Hoppas ni har det bra med pyssel och familj.
    *bjussar på glögg, pepparkakor och lussekatter*

Kramas GV

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-02-13 12:46:01:
    Hej tjejer!! Tänkte bara säga till er att nu går ni in från beta.familjeliv.se när ni ska in på fl. Detta pga att familjeliv uppdateras nu. Och beta.familjeliv.se/Forum-5-93/m5732352.html för att komma in på våran sida

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-02-13 12:46:09:
    Hej tjejer!! Tänkte bara säga till er att nu går ni in från beta.familjeliv.se när ni ska in på fl. Detta pga att familjeliv uppdateras nu. Och beta.familjeliv.se/Forum-5-93/m5732352.html för att komma in på våran sida

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-02-13 12:46:22:

• Svar på tråden EnköpingsTråden Part3!!!!
  • GladaVirre

Dessie: "GladaVirre: jag fick en varning av moderatorn i början på veckan typ "välkommen hem från sjukhuset" (läs min ironi mot varningen). "

• Dessie

GladaVirre: alltså, jag kom ju hem från sjukhuset i måndags och när jag kollade min inbox här på FL så hade jag ett privat meddelande från en moderator om att nån hade anmält ett inlägg som jag skrivit. Det var därför jag skrev så för att det kändes som om FL välkomnade hem mig från sjukhuset med en varning.

• GladaVirre

jasså,. vad handlade det om?

• Dessie

Kan väl inte skriva så mycket nu för då blir jag väl avstängd *ler ironiskt*, men det handlade iaf om att jag "beklagade" mig över att den BM jag hade när jag var gravid med Linnea INTE lyssnade på mig så att det gick som det gjorde (med respirator + psykiskt lidande).

• tesslita

hej alla enköpingspinglor!
    tänkte höra om någon vet när det är julmarknad här i stan nästa gång?
    älskar att gå på sånt!!!

*kramar*

• GladaVirre

Det vill jag också veta,. va det förra helgen?? Kanske nånting idag??

• Michanna

inga direkta julmarknader tror jag..
    Men på lördag firar dom lucia i simhallen.. 1500-1730
    kostar 20 för vuxen och 10 för barn..

Själv trotsade jag vädret idag och åkte till biskop-arnö på julmarknad.. Till och med peter tyckte det var skoj....

Men ni som bor på lillsidan..
    Har ni varit inne i den nya butiken ?? med thai varor ??
    ska tydligen ligga på västerleds torg

• GladaVirre

Michanna: Ja!! jag har handlat där några gånger nu!! Det är kanon och man kan laga en massa gott! Med förutsättning att man har en wookpanna. Dom har god juice på burk(guava), efterätter och mycket mer. Men det gäller att fråga sig fram, och inte vara rädd för att testa.
    Ska ni göra en wook så finns det en speciell grönsak ni kan ta. Det finns i frysen/kylen och är en stor påse med groddar, stek den ganska länge (inte allt), det blir en perfekt grönsak i wooken!!
    Ha gärna med ägg i också!!!

• Dessie

michanna: vi har INTE varit inne i nya Thaibutiken men det stod om den i dagens ENATidningen.

• GladaVirre

dom har haft öppet ett tag.. hoppas det går bra för dom..

dessie: ska du inte dit??

Svar på tråden EnköpingsTråden Part3!!!!