• GladaVirre

EnköpingsTråden Part3!!!!

Hej tjejer!!

Vi fortsätter hära för 3 ggr. (blir lite sur att trådarna stängs så snabbt, men får väl hålla god min och följa fl´s lagar)

Nu e det vinter, och inte långt kvar till jul. Hoppas ni har det bra med pyssel och familj.
    *bjussar på glögg, pepparkakor och lussekatter*

Kramas GV

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-02-13 12:46:01:
    Hej tjejer!! Tänkte bara säga till er att nu går ni in från beta.familjeliv.se när ni ska in på fl. Detta pga att familjeliv uppdateras nu. Och beta.familjeliv.se/Forum-5-93/m5732352.html för att komma in på våran sida

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-02-13 12:46:09:
    Hej tjejer!! Tänkte bara säga till er att nu går ni in från beta.familjeliv.se när ni ska in på fl. Detta pga att familjeliv uppdateras nu. Och beta.familjeliv.se/Forum-5-93/m5732352.html för att komma in på våran sida

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-02-13 12:46:22:

• Svar på tråden EnköpingsTråden Part3!!!!
  • Dessie

tesslita: messa privat om du har lust när du mår dåligt, om det känns bättre att få prata med nån.

GladaVirre: du kan väl kolla på vagnen nån dag, den har ju som sagt några år på nacken men den är absolut funktionsduglig att "dra ungar i".

• GladaVirre

hur mycket ska du ha för den??

• Dessie

GladaVirre: 100 kr?? Du får avgöra priset annars när du ser den.

• GladaVirre

jag kan INGENTING om vagnar,. men jag kollar gärna på den!! det var billigt!!!!!

• Vårflickan

GladaVirre: Jajjamensan nu är det mesta förberett här så nu är det bara bebis som saknas. Är så otålig nu men försöker ändå njuta av lugnet före stormen *hihi*..
    Längtar så mycket! Det verkar verkligen som att alla gått i vinter ide..

• tesslita

angående saker till bebisen så har jag och min sambo nästan inte köpt någonting än..
    jag ahr köpt något bebisplagg men vill vänta tills närmare födseln för att vara säker på att allt går bra.
    vi ska nog också köpa begagnad vagn..

• tesslita

Dessie:
    om inte Gladavirre ska ha vagnen så tar jag gärna en titt på den också.
    man börjar ju fundera lite i vad man ska ha för vagn och så..

förresten..har en fråga till er alla.
    på fredag så är jag inbjuden till mammagrupp på barnmorskemottagningen.
    vet inte om jag ska dit än.
    har ni varit på sådant och vad tyckte ni?

*kramar om er alla*
    /tess

• maras

Hej Tesslita!

Föräldragruppen kan vara bra o gå på när det är första barnet, dels träffar man andra som är i samma stadiun i graviditeten o sen får man höra lite om förlossning osv jag gick i föräldragrupp när jag väntade mitt första barn men nu med andra hoppade jag över det....

//Linda

• GladaVirre

Tesslita: Aa, förstår dig, men snart har du gått så lång i din grav så du kan börja förbereda! Då kommer allt kännas lite lättare! Jag ska tyvärr behålla allt från Alex ifall jag får en till. (+ sakerna betyder så mycket för mig) Men det kanske finns någon annan här som säljer babysaker????
    Menar du Föräldragruppen? Den är även för din kille, och det är kanonbra. (som ovanstående skriver) Där får du hjälp att planera förlossning, se förlossningsfilm och mycket annat!!

Vårflickan: haha jadu.. när vi flyttade hit så skulle vi gå ut på en kvällspromenad en onsdag för att träffa lite kul folk, (vid 22.00 tiden) När vi kom ner på stan var det heeeeeelt DÖTT, och det är det alltid här!!! Speciellt på vintern... Här är det helgerna som gäller, om det inte är hamnfestivalen. Så e det

• Michanna

Jag kan ju säga att jag börjar sälja av alla mina saker.
    men har mest kläder ute bla på tradera..
    större saker har jag inte tagit tag i ännu så det är bara hojta till om det är något som ni är ute efter.

Thomas lyckades sätta sig upp i babysittern här igår och trillade runt med hela över sig..
    Han börjar bli stor.. på lördag är han ju 5 månader..
    och om 3 veckor blir michaela 6 år och 1½ vecka efter det blir erik 2.. Fy vad tiden går fort...

Föräldrargruppen är toppet. har varit med både när michaela föddes. ( hade mest nytta av den då. ) och med erik eftersom vi var rätt så nyinflyttade när han kom Mest för att lära känna folk då..

Svar på tråden EnköpingsTråden Part3!!!!