• GladaVirre

EnköpingsTråden Part3!!!!

Hej tjejer!!

Vi fortsätter hära för 3 ggr. (blir lite sur att trådarna stängs så snabbt, men får väl hålla god min och följa fl´s lagar)

Nu e det vinter, och inte långt kvar till jul. Hoppas ni har det bra med pyssel och familj.
    *bjussar på glögg, pepparkakor och lussekatter*

Kramas GV

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-02-13 12:46:01:
    Hej tjejer!! Tänkte bara säga till er att nu går ni in från beta.familjeliv.se när ni ska in på fl. Detta pga att familjeliv uppdateras nu. Och beta.familjeliv.se/Forum-5-93/m5732352.html för att komma in på våran sida

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-02-13 12:46:09:
    Hej tjejer!! Tänkte bara säga till er att nu går ni in från beta.familjeliv.se när ni ska in på fl. Detta pga att familjeliv uppdateras nu. Och beta.familjeliv.se/Forum-5-93/m5732352.html för att komma in på våran sida

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-02-13 12:46:22:

• Svar på tråden EnköpingsTråden Part3!!!!
  • Nika och Noel

Oj bra tips på julklappar
    Kan vi inte ge mer tips?? Jag tipsar om uppladdningsbara batterier....och knivstället Vodoo.

• Dessie

NikaochNoel: tips på julklappar?! Ett presentkort på kläder eller nåt?!?!

• tesslita

jag älskar att inhandla julklappar!
    brukar bli en var till hela familjen och några stycken till pojken min.
    snart finns det ju en bebis att handla till osså!
    tycker dock det är svårt att ge tips på julklappar eftersom jag brukar köpa väldigt personliga saker till var och en i min familj.

• Dessie

Nån som vet hur mycket sårvätska det finns i ett op-sår? Åkte ju till akuten i fredags kväll för att det kom MYCKET!! Har varit "torrt" i helgen och igår kväll kom det en del igen (fast inte lika mycket) och nu har det kommit oxå.

• GladaVirre

Dem har lite grejjer i presentbutiken, vissa grejjer är bra mycket är skit. Dom har inte så brett utbud och jag tror inte det går så bra för dem faktiskt.
    Muggar finns, tomtar och en massa änglar m.m... åk o kolla!

Sodaspring: åhh!! bakdag va roligt!! *vill också* hehe

Vad ska ni köpa till eran man/sambo i julklapp? Allt till killar e så jäkla dyrt...*suck*

• Gull Mamman

Min sambo fyller år nu december också.. så än så länge vet jag bara vad jag ska köpa i födelsedags present, får köpa julklappen efter han fyllt år

• Dessie

GladaVirre: Min "gubbe" ska få presentkort på Dressman i julklapp. Och så har han sagt att han vill ha mig med en röd rosett på i julklapp oxå *ler*

• Nika och Noel

Så nu har jag inhaldlat mugga: en till farmor, en till morfar samt en döskallemugg till Noel. 25 kr/st så billigt. Endast en an varje kvar så först till kvar.....

• tesslita

jag fyller också år nu i december.
    dagen efter julafton

• GladaVirre

tesslita: ojdå, ja men då är du värd en presten mitt i sommaren.. själv fyller jag 7 januari..

dessie: Nej prestenkort är inte min grejj att ge..'

Nika: vart köpte du dom? fanns det pappamugg? Jag ska kolla här bredvid också

andra tips??

Svar på tråden EnköpingsTråden Part3!!!!