• GladaVirre

EnköpingsTråden Part3!!!!

Hej tjejer!!

Vi fortsätter hära för 3 ggr. (blir lite sur att trådarna stängs så snabbt, men får väl hålla god min och följa fl´s lagar)

Nu e det vinter, och inte långt kvar till jul. Hoppas ni har det bra med pyssel och familj.
    *bjussar på glögg, pepparkakor och lussekatter*

Kramas GV

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-02-13 12:46:01:
    Hej tjejer!! Tänkte bara säga till er att nu går ni in från beta.familjeliv.se när ni ska in på fl. Detta pga att familjeliv uppdateras nu. Och beta.familjeliv.se/Forum-5-93/m5732352.html för att komma in på våran sida

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-02-13 12:46:09:
    Hej tjejer!! Tänkte bara säga till er att nu går ni in från beta.familjeliv.se när ni ska in på fl. Detta pga att familjeliv uppdateras nu. Och beta.familjeliv.se/Forum-5-93/m5732352.html för att komma in på våran sida

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-02-13 12:46:22:

• Svar på tråden EnköpingsTråden Part3!!!!
  • GladaVirre

idag har jag shoppat en massa kul Tom till mig själv!!!

• Dessie

GladaVirre: va blev det för kul då? *NYFIKEN*

• GladaVirre

Till mig själv blev det: en jätte snygg korta (lite längre sort), ett par örhängen och ett armband Till Alex massa kläder, han har redan fått så mycket prestenter så kläder e behövligt. Till patryk köpte jag en humorbok och en spelgrejj(dyr som tusan men han kommer bli så glad) Äntligen kunde jag köpa den! /jag vet inte vad det heter, nått nytt)
    Jag köpte även 2 böcker.
    Det jag har kvar är en dator till Alex,.. men det är uppe på nallens.

• anka80

Hallå!

Idag ska jag ner på stan å se om man hittar några julklappar.
    Stefan är redan nere å handlar. Jag och Wilhelm får gå ner lite senare.
    Undrar va han ska köpa.

Ha en så trevlig och solig helg allihop.

Anna.

• GladaVirre

anna,. mysigt!! själv ska jag försöka få tag på en öronläkare..

Nu e alla förberedelser klara för Alex kalas!! 1 år, helt otroligt!! Det enda som saknas
    är ett litet bord.,. vet inte om man ska fråga en granne..
    Jag ska göra en egen prinsesstårta=) Patryk gör en choklad/marängtårta!
    Lägger ut bild sen.

Ha en trevlig helg alla,. kram!

• Nika och Noel

Hej!¨

Fick sovmorron idag till 9:30 så pigg idag. Ska iväg och julhandla i Sthlm nu. Kanske blir det Barkarby de har tydligen öppnat nya affärer där och man år ju mer fär pengarna....

Redan ett år? Ett litet bord har vi att låna ut Står i källaren just nu.

• Dessie

GladaVirre: vill du kolla på kombivagnen, eller? Isf kan vi komma förbi hos dig idag.

• GladaVirre

Dessie: ajust det tusan!! hehe *e som en guldfisk* Jag gör det! jag ska till läkaren nu med mitt öra, men är hemma mot eftermiddagen,. kna ni komma då? eller vi kommer till er!!!ok?

• GladaVirre

Nika!! ja 1 år,. puhh.. minns då när vi var på ängen? hehe tiden går.. tack va snällt!!!!!! e det OK?

Måste gå till läkaren nu!!! kram!

Svar på tråden EnköpingsTråden Part3!!!!