• GladaVirre

EnköpingsTråden Part3!!!!

Hej tjejer!!

Vi fortsätter hära för 3 ggr. (blir lite sur att trådarna stängs så snabbt, men får väl hålla god min och följa fl´s lagar)

Nu e det vinter, och inte långt kvar till jul. Hoppas ni har det bra med pyssel och familj.
    *bjussar på glögg, pepparkakor och lussekatter*

Kramas GV

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-02-13 12:46:01:
    Hej tjejer!! Tänkte bara säga till er att nu går ni in från beta.familjeliv.se när ni ska in på fl. Detta pga att familjeliv uppdateras nu. Och beta.familjeliv.se/Forum-5-93/m5732352.html för att komma in på våran sida

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-02-13 12:46:09:
    Hej tjejer!! Tänkte bara säga till er att nu går ni in från beta.familjeliv.se när ni ska in på fl. Detta pga att familjeliv uppdateras nu. Och beta.familjeliv.se/Forum-5-93/m5732352.html för att komma in på våran sida

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-02-13 12:46:22:

• Svar på tråden EnköpingsTråden Part3!!!!
  • tesslita

GladaVirre: nää det lär som ett bra pris
    bara att höra av dig sen när du vet hur det blir.

det var inte regningt ute som jag trodde.
    däremot så var det lite blött o så..

*kramar*

• GladaVirre

mmm,. lönt att man köpte pulka till Alex... har använt den typ 3-4 ggr...
    Tesslita,. har du några namnförslag ännu då? Planerat nått??

• GladaVirre

åh vilken härlig mage du fått, underbart *vill oxå ha* hehe

• tesslita

GladaVirre:
    aah några namnförslag.
    om det blir en tjej - Ida, Johanna eller Isabelle
    om det blir en kille - Markus eller Emil

jo magen syns mycket nu
    har dock inte känt av bebisen än så är lite smått orolig..
    går in i vecka 20 på onsdag..
    tycker jag borde känna nått..

• GladaVirre

oj nää oroa dig inte,. jag kände inte nånting knappt förän på slutet.. tog jätte lång tid. Det är så olika så =)
    Ïsabelle och Marcus röstar jag för

Själv har jag ett namn om det skulle blir fler barn för mig.. (om det blir en kille dvs)
    Akira, tycker det är så fint Alex och Akira låter bra oxå!

• tesslita

GladaVirre: fina namn! passar bra ihop ju

• GladaVirre

aa så det är min plan,. hehe..

Va mörkt det är nu...ska göra mat snart,. får bli blommkålssoppa eller nått.. kramar!

• Nika och Noel

Vagn tips: gå in på ebay och köp en vagn från Tyskland en Knorr Nizza el dyl för 1500 kr och lite uppåt. Helt ny. Ser både ut som BRIO:s kombi, duo men mkt bättre pris. Sprillans ny och dessutom bäst i test i Råd & Rön.......

• GladaVirre

Nika: hur gick det med julhandlandet i sthlm???

• Nika och Noel

Äntligen är Noel frisk efter en veckans influensa med feber hosta och tandagnissel. Han är jätteglad och pigg och det är skönt för det här var en pärs som jag knappt trodde vi skulle ta oss ur. Igår var vi till Sthlm för att julhandla men hittade inget förutom kakel till köket och baren. Vi hade jättekul i bilen. Nole sjöng och lekte apa. Så så gick det med julhandlandet. Ska handla i Västerås på onsdag. Vill du med?

En annan ska som tyder på att han är frisk är att jag öppnade diskmaskinen för att plocka i disk och en tjutande Noel springer fram (tror jag) till bänken för att leka, men i själva verket så tjuter han av glädje för hans pappa skär upp Vörtbröd. Noel är hungrig igen och dessutom på bröd vilket han nästan aldrig äter. Dessutom ställer han sig och applåderar för så bra är det att pappa skär upp mackor Detta kommer jag leva på länge. En sån skön känsla av att se Noel så glad.

Idag har vi varit på syssling Kajsas kalas och fikat, sen har vi varit iväg på stan och nu ska vi strax hem till Sandra, Johan och Bastian på käk. Undra vad det blir? Är hungrig!

Lucia på tisdag och då ska Noel lussa på dagis. Jag ska dit och titta sen ska vi fira lucia på skolan också. Imorron sätter jag mina betyg sen är det lungare i skolan i drygt 10 dagar innan skolavslutningen. Fast kandidaterna kommer tors-tis så jag måste hitta på ngt till dem, men jag tänkte prata betyg med dem och betygssättning för sånt får de inte lära sig på sin utbildning utan bara under sin praktik.

Svar på tråden EnköpingsTråden Part3!!!!