• GladaVirre

EnköpingsTråden Part3!!!!

Hej tjejer!!

Vi fortsätter hära för 3 ggr. (blir lite sur att trådarna stängs så snabbt, men får väl hålla god min och följa fl´s lagar)

Nu e det vinter, och inte långt kvar till jul. Hoppas ni har det bra med pyssel och familj.
    *bjussar på glögg, pepparkakor och lussekatter*

Kramas GV

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-02-13 12:46:01:
    Hej tjejer!! Tänkte bara säga till er att nu går ni in från beta.familjeliv.se när ni ska in på fl. Detta pga att familjeliv uppdateras nu. Och beta.familjeliv.se/Forum-5-93/m5732352.html för att komma in på våran sida

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-02-13 12:46:09:
    Hej tjejer!! Tänkte bara säga till er att nu går ni in från beta.familjeliv.se när ni ska in på fl. Detta pga att familjeliv uppdateras nu. Och beta.familjeliv.se/Forum-5-93/m5732352.html för att komma in på våran sida

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-02-13 12:46:22:

• Svar på tråden EnköpingsTråden Part3!!!!
  • Rävelina

Ja, en väldans massa böcker har jag som jag borde göra mig av med... Har dock väldans svårt att göra mig av med just böcker.. Men det skulle ju vara ett excellent tillfälle. Måste dock kolla med mannen så han inte har nåt planerat. Är förresten barnen oxå välkomna eller är det barnfritt?

• tesslita

Wieeeeeee!!!!!
    Lyckades övertala sambon att köra mig!
    så jag kommer på loppisen!!!
    ska bli skoj att träffa alla

*kramar*
    /terese

• maras

Hej!

Nika o Noel:

kommunen har maxtaxa o har lika för alla, föräldrakopperativ bestämmer sina avgifter själva, vårat dagis är bland de billigaste av föräldrakooperativen och det är absolut inte jobbigt att städa eller laga maten (maten lagar vi bara en gång per termin o städning bara en gång i månaden)...

Ha en bra kväll!

• Nika och Noel

Maras: Ja jag har hört hur bra ni har det men Noels farmor vill inte ha sitt barnbarn där Men jag hade gärna haft där. Nära och bra.

• Nika och Noel

Jag kommer ant också på träffen, men ska bara kolla med mannen.

• maras

Nika o Noel:

Det förstår jag att hon inte vill, skulle nog kanske bli lite konstigt...men hoppas det blir bra på hinden! Det ska oxå vara en bra förskola har jag hört!
    Grattis till den kommande bebisen! Har ni berättat för folk nu? Mår du bra?

//L.

• Dessie

NikaochNoel: du är oxå välkommen!

Rävelina: barn är oxå välkomna!!

• Nika och Noel

maras: Vi har inte berättat för så många, mest mamma o pappa på var sida sen inte syskon. Men de vänner jag har som vistas här vet och det kan kännas lite konstigt när resten av släkten inte vet men vänner. Så ska ta och berätta om nån vecka.

• GladaVirre

mammavirre@hotmail.com

nu ska jag fixa iordning alex och mig,. vi ska till simhallen vid 11.00 kanske synes?
    Ha en bra dag annars!!
    kramar!

Svar på tråden EnköpingsTråden Part3!!!!