• GladaVirre

EnköpingsTråden Part3!!!!

Hej tjejer!!

Vi fortsätter hära för 3 ggr. (blir lite sur att trådarna stängs så snabbt, men får väl hålla god min och följa fl´s lagar)

Nu e det vinter, och inte långt kvar till jul. Hoppas ni har det bra med pyssel och familj.
    *bjussar på glögg, pepparkakor och lussekatter*

Kramas GV

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-02-13 12:46:01:
    Hej tjejer!! Tänkte bara säga till er att nu går ni in från beta.familjeliv.se när ni ska in på fl. Detta pga att familjeliv uppdateras nu. Och beta.familjeliv.se/Forum-5-93/m5732352.html för att komma in på våran sida

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-02-13 12:46:09:
    Hej tjejer!! Tänkte bara säga till er att nu går ni in från beta.familjeliv.se när ni ska in på fl. Detta pga att familjeliv uppdateras nu. Och beta.familjeliv.se/Forum-5-93/m5732352.html för att komma in på våran sida

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-02-13 12:46:22:

• Svar på tråden EnköpingsTråden Part3!!!!
  • Dessie

UPPROP!!!!!!!!!!!!

Om 1 vecka o 1 dag = LÖRDAG 4 FEBRUARI KL: 13.00 är det köpa/byta/sälja-träff hemma hos oss.

Vi bjuder på fika.
    För att vi ska kunna planera fikat så att det räcker till alla så vill jag väldigt gärna veta hur många som kommer!!
    Messa privat till mig så får ni adress (ni som inte har den).

• maras

Hej!

Man betalar olika beroende på om man har kommunalt dagis eller kooperativ, vi har ju föräldrakooperativ o betalar 550 kr för två barn! Oavsett om det är halv eller heltid... Men på kommunala dagis är det ju samma taxa överallt...men är inte hinden ett privat dagis...?

Trevlig helg alla!

• Nika och Noel

Hinden är privat men jag tror ändå kommuen har maxtaxa. Ni har så billigt för ni får ju städa och laga maten också.

• GladaVirre

Pysslingen AB (hinden) är ett aktiebolag, kanske samma sak som privat..
    Jag vill verkligen inte lämna bort Alex,. vem vill lämna sitt barn liksom,. får magsår bara jag tänker på det.. men för att ha hinden så hade jag kunnat betala myycket mer än vad jag gör..det är verkligen värt det. Hoppas jag iaf!!

Dessie: yes.. men kan jag kanske komma förbi imorron,. behöver lite hjälp med krämerna!!

Rävelina: hihihi..ja du vet,. jag KAN ju se ut så alla dagar OM JAG VILL Akta så du inte blir förblindad av min skönhet då!hähä.. nä men jaa,.. vad jag vill bli? Lika tuff fråga varenda gång..=/ Efter att ha pluggat upp massa ämnen så kanske jag fortsätter på en textil kurs? Kläd design kanske... Vi får se vad jag har i huvet i morgon Och du ska bli doktor, så det passar ju strålande när jag sytt ihop mina fingrar!!
    Jag tycker verkligen du ska komma på köp/sälj m.m dagen.. ta med dig lite skit bara, alltid kul att träffas lite.. alla är vi lite nya för varanndra. Jag missade Dessies sockerkaka förra gången och vill inte göra det igen!

Dessie: försten så ska jag inte längre ut den 4feb,. för mamma fick tid den 3 feb till ögonoperation..så vi fick sjuta upp det.. så nu slipper man stressa

• Dessie

GladaVirre: okidoki. Vi ska nog ha fler loppis-träffar.

Ang. krämerna du vill ha hjälp med så är vi inte hemma i morron - ska åka till min "bästis" & hennes gubbe och dom bor i Uppsala. Vi åker vid 12-tiden.

Rävelina: kommer du på vår loppis-träff?

• Rävelina

GladaVirre: Självklart kan du det.. Så som vi ser ut till vardags är ju bara en mask, eller hur ;-D
    Kläddesign? Perfekt! Du designar kläder åt mig så fixar jag dina fingrar efteråt! Hehe!

Dessie: Det lutar väl åt att jag kommer.. Ni verkar himlans trevliga, så det hade vart jättekul! Är det i Enköping eller utanför? Är det enbart kläder eller är det vadsom man vill bli av med?

• tesslita

Dessie: den här loppisträffen.
    hur kommer den gå till och så?
    vore kul att veta

• Dessie

Rävelina: TREVLIGT!!!! om du kommer på vår loppis.
    Det är här i Enköping - hemma hos oss och vi bor på Lillsidan.
    Vilket "skit" som helst, förutom möbler då, typ kläder, skor, barnsaker, böcker, filmer, skivor................

tesslita: vi kommer att ställa några bord i vardagsrummet som man kan lägga saker på som man vill bli av med så att folk ser vad som finns.
    Om man inte har nåt att sälja så kanske man hittar nåt fynd.
    Och FIKA blir det förstås *ler*

• Dessie

Rävelina: glömde skriva - barnkläder/saker oxå.

• tesslita

Dessie: åh jag vill så gärna komma.
    men min panikångest gör det så svårt
    har ju dessutom fått rejäl foglossning också så jag knappt kan gå..
    men ska verkligen överväga att dyka upp.
    kanske kan övertala sambon att köra mig

Svar på tråden EnköpingsTråden Part3!!!!