• GladaVirre

EnköpingsTråden Part3!!!!

Hej tjejer!!

Vi fortsätter hära för 3 ggr. (blir lite sur att trådarna stängs så snabbt, men får väl hålla god min och följa fl´s lagar)

Nu e det vinter, och inte långt kvar till jul. Hoppas ni har det bra med pyssel och familj.
    *bjussar på glögg, pepparkakor och lussekatter*

Kramas GV

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-02-13 12:46:01:
    Hej tjejer!! Tänkte bara säga till er att nu går ni in från beta.familjeliv.se när ni ska in på fl. Detta pga att familjeliv uppdateras nu. Och beta.familjeliv.se/Forum-5-93/m5732352.html för att komma in på våran sida

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-02-13 12:46:09:
    Hej tjejer!! Tänkte bara säga till er att nu går ni in från beta.familjeliv.se när ni ska in på fl. Detta pga att familjeliv uppdateras nu. Och beta.familjeliv.se/Forum-5-93/m5732352.html för att komma in på våran sida

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-02-13 12:46:22:

• Svar på tråden EnköpingsTråden Part3!!!!
  • tesslita

attans..min pojke e och handlar så blir nog där runt ett iallafall
    ser fram emot att ses!

• tesslita

var ju superskoj att träffa er allihop!!!!!!!
    tusen tack för en trevlig träff.
    sitter här o kikar på allt jag "lån-köpt" av er än så länge.
    är sååå nöjd!

• GladaVirre

Tack för idag allihopa!!! Det var kanon! Jag är sååå nöjd med min och Alex kläder,. fan va snygga byxor jag köpte,.. linna byxorna vart jätte snygga och ovanliga när dem kom på!! Stövlarna var snygga till byxorna också *nöjd eller vadå? *

tess: du fick jättemycket fina kläder!! Verkligen jätte mycket,. nu behöver du inte oroa dig för det längre..hehe..

Det var så mycket påsar över allt man missade säker en massa, men vi får väl göra om detta nån dag..??
    Polkagrisen var jätte god,. någon mer som köpte?? Åhh va jag älskar byxorna,. har letar som tusan efter sånna..
    Men jag hade velat hitta nånting mer till Alex, men då måste det vara som nytt typ. Så det är svårt.

Michanna: guud vilken gosunge du har, man blev sugen på en till!!

• tesslita

snacka om att man blev helt slut efter allt
    känns som jag sprungit flera mil

och tänka sig.
    sambon gnällde inte över att jag hade med mig mycket hem alls.
    han insåg väl att det var bra saker

• tesslita

Virre: ja jag är såå nöjd med allt!!
    förresten vad söt din alex var!
    en liten prins

• Rävelina

Hej alla och tack för en jättetrevlig träff!!

Det var väldigt kul tyckte både jag och Edvin. Blev inte så mycket fynd för min del, men sen har jag ju större barn än er oxå.. =/ Fast jag blev av med nästan alla Tupperware-grejer!!

Hoppas att vi gör om det vid tillfälle!

/Annica

• Dessie

Tack för idag, allihop!! Var jättetrevligt!!
    Självklart gör vi om detta nån ggn.

GladaVirre: håller med om att polkagrisarna är goda. Jag köpte 2 st häromdagen när jag lämnade Oriflamesaker till grannen.

tesslita: här har du en till som blev helt slut.

• GladaVirre

Hej!! Tupperware?? va e det, missade jag nått?? Tack Tess Ja han är faktiskt förbannat söt
    Dessie: mmm skulle ha köpt mera Vi måste verkligen gå ut sen! Det behöver verkligen Katarina också, och polacker är roliga att festa med
    Jag vill fynda meeeeeera!!

VIKTIGT!!!!!!

vill ni göra mig en tjänst!!??
    www.familjeliv.se/Forum-5-178/m7094633.html gå in här, och rösta på namnet Mizz Wiz!!! Hon vill verkligen ha det namnet, men ett annat namn sm hon hatar håller på att vinna. Jag strunat annars i sånna här tävlingar, men hon har ställt upp för såååå många tanter här inna på fl.. Så snälla!!! Rösta BARA på det namnet!! Tack!!

VIKTIGARE
    Skriver EN gång till ifall någon missat. Någon som är sugen på en toppen bärbar dator för 3500 kr?? Snart försvinner den, men hör efter här en gång till... den är jättebra men info vid intresse..

• mia 2004

Åh Virre, mamma mia, vad gör du!? Men på dig i alla fall!

Inflikar lite försiktigt , nej, nej, inte ?hatar? ... det är bara det att jag passar bättre som ?Mizz Wiz? än ?PixelPinglan?. Det sista är nämligen alldeles för GULLIGT för mig. Jag är en mogen dam på snart 40 år som varggrinar mest hela tiden. Förstår ni varför det skulle bli lite knas att hoppa runt på FL utklädd till Pingla då??? *skrattar*

Omröstningen är för övrigt den mest riggade i FL's historia (he-he-he-he-he) så det här röstraggandet kommer inte som en överraskning för någon. Så det behöver ni inte vara det minsta oroliga för.

/TjingeLing och ha en fortsatt Trevlig Helg!

• GladaVirre

hahaha.. joo Nä men jag hatar det namnet, och det passar inte dig!! Fast du hade varit en sexy pingla ändå *asg*
    Ok. mogna damen, vi höres på måndag!! Nu ska den omogna som hittade sin mösse efter 3 år idag, så på hell's kitchen!! *smack*

Svar på tråden EnköpingsTråden Part3!!!!