• GladaVirre

EnköpingsTråden Part3!!!!

Hej tjejer!!

Vi fortsätter hära för 3 ggr. (blir lite sur att trådarna stängs så snabbt, men får väl hålla god min och följa fl´s lagar)

Nu e det vinter, och inte långt kvar till jul. Hoppas ni har det bra med pyssel och familj.
    *bjussar på glögg, pepparkakor och lussekatter*

Kramas GV

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-02-13 12:46:01:
    Hej tjejer!! Tänkte bara säga till er att nu går ni in från beta.familjeliv.se när ni ska in på fl. Detta pga att familjeliv uppdateras nu. Och beta.familjeliv.se/Forum-5-93/m5732352.html för att komma in på våran sida

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-02-13 12:46:09:
    Hej tjejer!! Tänkte bara säga till er att nu går ni in från beta.familjeliv.se när ni ska in på fl. Detta pga att familjeliv uppdateras nu. Och beta.familjeliv.se/Forum-5-93/m5732352.html för att komma in på våran sida

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-02-13 12:46:22:

• Svar på tråden EnköpingsTråden Part3!!!!
  • GladaVirre

Michanna: jo har jag testat såserna, men tycker inte det blir som i resturangen..

Glasfisken: välkomen!! Följ med på träffen som Dessie sa!!
    Nej jag har redan vagn, du menar nog Tesslita. men hon har redan fixat vagn också Men ifs, min vagn är rätt gammal, jag hade gärna kommit o kolla på din,. hur mycket tar du för den? Jag fortästter skriva snart, ska till skolan nu!! kram kram!!!

• glasfisken

Dessie:

Jag kommer, kanske kan fynda nått till min lilla terrorist och samtidgt träffa roligt folk. Messar dig då. Kram

• tesslita

om någon av er har lite bebissaker att sälja som babysitter, bärsele eller liknande
    saker så får ni gärna höra av er till mig.
    är intresserad av det mesta.
    kikar även gärna på babykläder till min lilla sessa i magen!

• GladaVirre

tesslita: det kommer nog finnas en massa på träffen Själv har jag lite kläder som både passar tjejer o killar.Iaf en tröjja.

• pipen

Hej på er!
    Jag tänkte kolla om ni har nå bra förslag på
    vad man kan göra sig av med "urvuxna" bäbis saker tex bärsele,
    hoppgunga ocv. Hade sparat en del å köpt en del nytt till min son
    som börjat växa ur en del saker.
    // Emma

• tesslita

jag skulle gärna vilja köpa massa saker.
    men har inga pengar kvar denna månad efter alla räkningar.
    januari är alltid hårdast..
    men om jag hittar nått fint kanske jag kan övertala personen att lägga
    undan det åt mig tills den 20:e

*hoppas*

• Rävelina

Om jag kan komma tänkte jag ta med mig lite Tupperware-saker, någon intresserad av det?

Vilka tar barnen med sig? Vad har ni annars pysslat med de här dagarna? Är de flesta av er mammalediga?

• Nika och Noel

Emma: Sälj gamla saker på Tradera det ger mest för pengarna, men annars så finns ju Små änglar i stan, men hon tar 50% i kommission vilket är mkt tycker jag. Spara och sälj på en loppis t ex tvillingklubben annars om du inte kan sälja på träffen.

Rävelina: Jag jobbar heltid fram till sommaren sen ska det komma en bebis i september är det tänkt så vi får se hur jag jobbar i aug september. Kanske tar jag ut f-penning en månad innan nu när man har en liten vilding sen innan.

Virren: snart ska vi skola in. Ser fram emot det. Min man tar v 7 sen jag v 8. Sen borde det vara klart för Noels del då han har dagisvana. Tog inte längre tid på det andra dagiset.

Nä dags för sängen. Är mega trött så här i början av graviditeten. En liten kula har jag redan så de feseta vet nog redan på jobbet. Ska berätta för alla v 8 då jag går in i en säkrare period. Puh! Mår illa lite till och från, men har hitills klarat mig från att spy. Men imorse var det nära att toan fick ta emot frukosten.

• Dessie

Rävelina: Jag/vi är intresserade av Tupperware.

pipen: du kan ju alltid komma på vår loppis på lördag (messa privat isf så får du adressen).

tesslita: jag kan lägga undan åt dig om du hittar nåt du vill ha av vårt.

NikaochNoel: kommer du/ni?

• Michanna

Dessie..
    Jag kommer på lördag..( blir inget värmland denna helg... )
    Kommer att ta med lite olika grejer.. Eftersom det är några som har småbarn så tar jag även med sådana saker. ( får se hur mycket då det är beronde på om jag får skjus eller inte av peter.. JAg har ju inget körkort... )
    Har annars lite större saker också såsom babyskydd,babysitter mm.
    en liten tjejcykel här till sommaren kanske ? ( 14 eller 16 tums ? )
    Kanske tar med mig mini... ( så får peter hitta på något med dom andra små ligisterna... )

Virren och nika..
    ERik kommer också börja på nystartade avdelningen på hinden... detta nu i feb...
    blir i samma rum som michaela har skola i nu... ( dom ska ju flytt upp en trappa.. )

Nika.. pröva ingerfärstabletter mot illamåendet.. ( hjälpte mig.. har nog några kvar om du vill prova.. )

Anna..

Svar på tråden EnköpingsTråden Part3!!!!