• GladaVirre

EnköpingsTråden Part3!!!!

Hej tjejer!!

Vi fortsätter hära för 3 ggr. (blir lite sur att trådarna stängs så snabbt, men får väl hålla god min och följa fl´s lagar)

Nu e det vinter, och inte långt kvar till jul. Hoppas ni har det bra med pyssel och familj.
    *bjussar på glögg, pepparkakor och lussekatter*

Kramas GV

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-02-13 12:46:01:
    Hej tjejer!! Tänkte bara säga till er att nu går ni in från beta.familjeliv.se när ni ska in på fl. Detta pga att familjeliv uppdateras nu. Och beta.familjeliv.se/Forum-5-93/m5732352.html för att komma in på våran sida

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-02-13 12:46:09:
    Hej tjejer!! Tänkte bara säga till er att nu går ni in från beta.familjeliv.se när ni ska in på fl. Detta pga att familjeliv uppdateras nu. Och beta.familjeliv.se/Forum-5-93/m5732352.html för att komma in på våran sida

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-02-13 12:46:22:

• Svar på tråden EnköpingsTråden Part3!!!!
  • tesslita

jo är även intresserad att kika om någon här skulle ha babysitter eller bärsele till salu

• ekenek

Hej!
    synd att jag inte kan komma på lördag och vara med på klädbytardagen. men jag har en del grejjer daktiskt, men det kan ni även se under mina länkar....jag får väl inte skriva här vad jag syftar på.../Linda

• glasfisken

Glada Virre... Jojomänsan..Det var jag och jag kommer oxå på lördag med Lukas.. ock har jag inte så mycket att byta eller sälja men kommer förmodligen köpa en del..=)
    Kul att ses igen.. =)

• Michanna

Ingen av er som har en vagn till salu.. ( allstå ett gamalt åbäcke ??)
    liggläge är krav då det ska användas till sovvagn på dagis...
    och en ståbräda???

• glasfisken

Jag har en gammal vagn.. punka på ena däcket..*s*

• glasfisken

Michanna:

kanske ska tillägga att du kan låna den då den ev ska lämnas tillbaka när syrran får mer barn.. det är en teutonia.. med 3 sits läge.. ¨Den hade jag till Lukas förut..

men låna dne kan du..=)

• Nika och Noel

Måste beklaga mig! Noel kunde inte osva inatt och skrek i 4,5 h, somnade om efter 2 vällingflaskor och lite Alvedon, men sen sov han inte längre än att jag fick 4 h sömn. Jag är redan så trött, vilket man blir som gravid. Försöker tänka positivt för jag spyr ju inte som jag gjorde när jag väntade honom. Peppar, peppar, för vad ska jag ta mig till i sånna fall. Puh! Mår dock illa om jag inte äter. Men man kränger ju som en häst - salt, salt och apelsiner, samt kött.

Natten ska vi tillbringa själva då min man ska bort så jag hoppas inte han blir dålig i natt igen. Noel blir alltid sån här när han får tänder och nu är två kindtänder på G.

Så ang loppisen imorron så får jag avvakta hur natten blir. Blir den som inatt och förra natten med för den delen så måst jag sova middag.

• Dessie

Michanna: nu har jag dina L&äder. Tjejen kom för ca 40 min sedan och lämnade.

• tesslita

imorgon kommer ni få se en riktigt haltande tess...
    har så enormt ont att jag inte kan röra mig längre

• Dessie

tesslita: foglossning?? Inte kul när man får ont av det - här har du en som hade ont som 17 av foglossningar.

Svar på tråden EnköpingsTråden Part3!!!!