• GladaVirre

EnköpingsTråden Part3!!!!

Hej tjejer!!

Vi fortsätter hära för 3 ggr. (blir lite sur att trådarna stängs så snabbt, men får väl hålla god min och följa fl´s lagar)

Nu e det vinter, och inte långt kvar till jul. Hoppas ni har det bra med pyssel och familj.
    *bjussar på glögg, pepparkakor och lussekatter*

Kramas GV

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-02-13 12:46:01:
    Hej tjejer!! Tänkte bara säga till er att nu går ni in från beta.familjeliv.se när ni ska in på fl. Detta pga att familjeliv uppdateras nu. Och beta.familjeliv.se/Forum-5-93/m5732352.html för att komma in på våran sida

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-02-13 12:46:09:
    Hej tjejer!! Tänkte bara säga till er att nu går ni in från beta.familjeliv.se när ni ska in på fl. Detta pga att familjeliv uppdateras nu. Och beta.familjeliv.se/Forum-5-93/m5732352.html för att komma in på våran sida

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-02-13 12:46:22:

• Svar på tråden EnköpingsTråden Part3!!!!
  • Hälla

Hallå alla där som ska till Dessie i morron på loppis, vi ses där.

• GladaVirre

yes alla!! ses imorron.. jag tar med alex, hoppas han får leka av sig lite, jag har fått ihop en del saker! Lite skit o lite bättre saker

Någon som vill köpa en bärbar dator för 3500 kr?? Det är den jag har och är kanon!! Bara det att jag ska köpa en nyare modernare för skolarbeten osv.. (kommer få för många annars, 4 st)
    Den e prutad o klar, många som är intresseade men ville även höra här!

• Nika och Noel

Tröt tmen ändå sitter man här. Har laddat up bidler på vårt kök som inte riktitg är kalrt men många ville se det så håll till godo om ni med vill kika. Ska sova snart och hoppas på en bra antt så jag orkar komma imorron.....
    .........godnatt!

• GladaVirre

gomorron!! vi ses kl 13.00 allihopa! Hoppas du fått sova Nika!
    Jag kommer så fort Alex vaknat, funderar på om jag glömt nånting..

OBS!!!
    Någon som vill köpa en bärbar dator för 3500 kr?? Det är den jag har och är kanon!! Bara det att jag ska köpa en nyare modernare för skolarbeten osv.. (kommer få för många annars, 4 st)
    Den e prutad o klar, många som är intresseade men ville även höra här!

• tesslita

godmorgon allihopa.
    ja det ska bli spännande att träffa er.
    avskyr dock min smärta i bäckenet just nu som gör att jag haltar fram och
    sover sååå dåligt om nätterna.
    gör konstan ont och känns som knivhugg.
    måtte der bli bättre..
    vet inte om jag orkar ha det i 3 månader till.

nu ska jag hoppa in i duschen o göra mig fin!
    ses sen

• Dessie

Gomorron alla!!!!!!!!!!!!!
    Synes kl: 13.00 idag!!

• Nika och Noel

Hej!
    Lesen man jag kommer inte då Noel höll mig vaken från 00 till 06, sen sov vi till 9, så det bidde 3 h sömn för min del. Han har fått feber och yrade inatt och skruvade på sig som en hal ål. Hoppas min man kommer hem snart så jag får sova lite man är ju så trött som gravid. Jättetråkigt att jag inte kan komma.

Nu är oljan slut med så här är kallt som i en isvak, så den måste vi pumpa över fårn grannen idag med. Får aldrig til mer än 100l per gång oh vis ka köpa en kubik. Lär ju ta ett tag innan vi blir klara 100 l räcker max en vecka och nu är det så kallt ute så då går det mer. Ett elende det där tur vi ska byta uppvärmning till våren.

Dags för frukost jag hungrar ihjäl.

• tesslita

Dessie: är det okej om man kanske dyker upp lite strax innan 13.00?
    bara undrar.
    föredrar att komma lite tidigare än alla andra och inte samtidigt

• Dessie

tesslita: jodå, det går jättebra att du kommer lite innan *du är jättevälkommen*

ska straxt hoppa in i duschen så att jag är färdig innan alla kommer *fnissar*

Svar på tråden EnköpingsTråden Part3!!!!