• GladaVirre

EnköpingsTråden Part3!!!!

Hej tjejer!!

Vi fortsätter hära för 3 ggr. (blir lite sur att trådarna stängs så snabbt, men får väl hålla god min och följa fl´s lagar)

Nu e det vinter, och inte långt kvar till jul. Hoppas ni har det bra med pyssel och familj.
    *bjussar på glögg, pepparkakor och lussekatter*

Kramas GV

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-02-13 12:46:01:
    Hej tjejer!! Tänkte bara säga till er att nu går ni in från beta.familjeliv.se när ni ska in på fl. Detta pga att familjeliv uppdateras nu. Och beta.familjeliv.se/Forum-5-93/m5732352.html för att komma in på våran sida

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-02-13 12:46:09:
    Hej tjejer!! Tänkte bara säga till er att nu går ni in från beta.familjeliv.se när ni ska in på fl. Detta pga att familjeliv uppdateras nu. Och beta.familjeliv.se/Forum-5-93/m5732352.html för att komma in på våran sida

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-02-13 12:46:22:

• Svar på tråden EnköpingsTråden Part3!!!!
  • tesslita

Dessie: ååh va söt du e!!!

ska bli så kul att träffa er alla.
    det är ju inte alls lätt när man flyttar till en ny stad.
    så svårt att lära känna folk då.

ser fram emot träffen

• Nika och Noel

Glömsk som jag är så har jag glömt tiden för träffen. Min man är borta på fm så det beror på om han hinner hem annars får jag ta med mig Noel. Han sover mellan 12-13 ung. Jag har nog inte hunnit leta fram ngt att sälja byta, men kommer ev och fyndar bara

• glasfisken

PANIK!!!!

Nån som har en barnstol för ett år och uppåt att låna ut från idag till imorgon.. Sambon åkte med den till stockholm och nu har jag ingen stol att köra hem min son i..

Nån som skulle tänka sig att låna ut?

• Dessie

NikaochNoel: det går bra att du tar med lillkillen. kl: 13 är loppisen.

• Dessie

Michanna: har hittat en massa pojkkläder i dessa strl: 74, 74/80, 86/92, 92, 98. B.l.a långbyxor, långärmade tröjor, T-shirts, badbyxor, shorts.

tesslita: var det en liten flicka du ska få (tyckte du sa det efter könsul)? Vill du ha bara neutrala bebiskläder eller vill du ha även flickkläder?

• tesslita

Dessie: japp det är en liten tös
    jag tittar gärna på både neutrala och tjejkläder
    ska bli så skoj att ses!

• Dessie

tesslita: då fixar jag fram dom kläderna till dig.
    Tycker oxå att det ska bli skoj att ses.

Michanna: självklart blir det skoj - det är ju loppis hos Enköpings skijigaste person *fnissar*

• GladaVirre

Jag ser också fram emot lördag.. imorron ska jag skramla ihop en massa saker,. det blir nog inte bara babysaker.. Ska se vad jag har..

Nika: då ses vi på lördag, så får alex o noel latja lite

• GladaVirre

Glasfisken: va inte du med oss i sommras på ängen?? Känner igen dig/er.

Michanna: Vilken tur vi har Då får du vara med oss så vi kan underrätta varanndra om vad som händer..=)

Nu ska jag se Gilmore Girls, jag älskar den serien! Sen blir det någon film, ska bara koppla av efter skolan och en bra dag. Det går jättebra i skolan och det är fortfarannde lika roligt. Har en väldigt kul pluggkompis som man kan skratta brallan av sig med
    Dessie, säg till när du ska ner till komvux så kan vi slå följe. (ser du vilka fraser jag lärt mig!?! nä men jag kan varmt rekomendera det, bra miljö bla.

Nu ska jag skicka patryk till macken o köpa nånting gott till filmer

Hejsvejs!!

Svar på tråden EnköpingsTråden Part3!!!!