• GladaVirre

EnköpingsTråden Part3!!!!

Hej tjejer!!

Vi fortsätter hära för 3 ggr. (blir lite sur att trådarna stängs så snabbt, men får väl hålla god min och följa fl´s lagar)

Nu e det vinter, och inte långt kvar till jul. Hoppas ni har det bra med pyssel och familj.
    *bjussar på glögg, pepparkakor och lussekatter*

Kramas GV

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-02-13 12:46:01:
    Hej tjejer!! Tänkte bara säga till er att nu går ni in från beta.familjeliv.se när ni ska in på fl. Detta pga att familjeliv uppdateras nu. Och beta.familjeliv.se/Forum-5-93/m5732352.html för att komma in på våran sida

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-02-13 12:46:09:
    Hej tjejer!! Tänkte bara säga till er att nu går ni in från beta.familjeliv.se när ni ska in på fl. Detta pga att familjeliv uppdateras nu. Och beta.familjeliv.se/Forum-5-93/m5732352.html för att komma in på våran sida

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-02-13 12:46:22:

• Svar på tråden EnköpingsTråden Part3!!!!
  • Nika och Noel

Jag skriver inte min msn för jag heter samma som i verkligheten, men jag kan ju adda er.....

• tesslita

skriver inte heller min msn här eftersom det är mitt riktiga namn..

• Dessie

NikaochNoel: Har du kollat med "gubben" din om det går bra med loppisen på lördag?

• Malwa

Hur orkar ni???
    Jag är så otoligt trött nu för tiden, magen växer och hormonerna rusar, får jättelätt feber nu när jag är gravid, så var det inte förra gången! ska det va så? har liksom ingen ork i kroppen.
    Känns som om jag ska få världens influensa men det händer liksom inget!? i helgen har vi varit hos Alexanders farmor och farfar eller ja, i lördags stannade jag hemma, och igår åkte jag och en kompis till uppsala under tiden som de andra var där. Får lite dåligt samvete nu men det var sååå skönt att bara tänka på mig själv en stund, bara vara om ni förstår.
    Kul va att jag kunde bidra med ett så uppiggande inlägg? nej jag tänkte att ni kanske hade varit i samma situation någon gång och kan komma med lite goda råd om hur jag ska orka ända fram till sommaren.

• GladaVirre

Malwa: man får klaga! Själv hade jag en lätt graviditet, lite ont i ryggen på slutet och så.. Men fy tusan så tungt det är..till nästa grav ska jag vara vältränad Så man orkar konka runt på det!

Jag söker ENKLA recept.. inget tok krongligt med 1000 ingridienser i..det ska gå snabbt och enkelt till.
    Därimot ska söker jag det kinesiska receptet, Strimmadbiff med bamuskott.. det som har har bla nere på dragon palace. Det serveras över allt, men jag hittar inget recept!!

nu ska vi till ICA Maxi.. hoppas man finner nått kul

• Michanna

vi köpte en burk med hoisin sås.. ( blue dragon ) på ica.. Där finns ett jättebra recept på strimmad biff med bambuskott...

Vi äter väldigt enkel mat på vardagarna. för att festa till det lite på helgerna..vad för sorts mat gillar du ?? så kanske man kan komma på mer tips..

• glasfisken

hallå hej...!

Måste bara kika in och säga hej och berätta att lilla jag fått jobb på lantmännen i enköping och att lukas går på dagiset pluto.. Hur glad som helst..

Nån som vill fika nån dag efter jobb..?

/ Maria

• glasfisken

Till: Glada Virre!
    Om inte vagnproblemet löst sig har jag en vagm du kan få låna.. den bara står hemma hos oss.. Den har dock punka på ena däcket men är annars väldigt fin..
    / Maria

• Dessie

glasfisken: välkommen hit till Enköping!!
    Om du vill träffa lite trevligt folk så är du välkommen hem till oss på lördag 4 februari kl: 13.00 då vi har en liten loppis hemma hos oss (köpa/byta/sälja).
    Om du/ni kommer - messa privat så får du adress.

Svar på tråden EnköpingsTråden Part3!!!!