• Annaliz

bebis juli 2011 =)

knopprosa skrev 2011-03-06 20:29:13 följande:
    vad roligt =) Emmaljunga är ju jätte fina. Vi håller till godo med dotterns vagn =) Dock blev jag väldigt sugen på en ny när det var babykväll på Barnens hus. Drömmer Men den gammla får duga.
    Tack, jag hoppas vi ska trivas :) Vad är det för vagn ni har?
  • Annaliz

Ja eftersom jag bor på landet och uppe i Norr med mycket snö om vintrarna lär det bli mycket promenader i skog och snö så jag hoppas den klarar det. Det återstår att se :)

• Annaliz
    nina1977 skrev 2011-03-06 21:06:58 följande:
    Tar man bort varukorgen så tar man sig fram över stock o sten. Men den sitter lågt o släpar i annars. HAr haft en citycross i 4 år nu, funkar lika bra och är fortfarande fin.
    Okej, tack för tipset. Ska ha det i åtanke :)
  • Annaliz
    Bebbe011 skrev 2011-03-06 22:08:57 följande:
    Annaliz! Helt klart den bästa vagnen tycker jag, hade en citycross med lillan sen bytte jag till en enklare sittvagn också emmaljunga iof. Hade jag inte haft en till liten till så hade jag köpt en sån vagn igen. Men nu blir det syskonvagn istället bor ju i norr också så grym vagn för snö osv.
    Vad roligt att höra så bra recensioner om vagnen :)
  • Annaliz
    Kiira skrev 2011-03-07 08:54:20 följande:
    Annaliz vi bor inte så långt ifrån varandra!! ja bort i övertorneå så vi borde ju föda barn på samma sjukhus =)

Jahaja sedär :) Ska du föda på Sunderby sjukhus?
  • Annaliz

Mamlii, det är normalt att gå upp i vikt under en graviditet så ta det inte så personligt. Njut istället av att du får må så mycket bättre än i din tidigare grav. Du är fin som du är och huvudsaken är väl att man får må bra. Jag har ingen förlossningsrädsla men det är mitt första barn så har ingen aning om hur det kommer bli för mig.

• Annaliz
    SilentStar skrev 2011-03-09 12:38:19 följande:
    Hur har ni andra det med foglossning? Själv har jag det ganska illa, kan inte gå långa sträckor, inte böja mig eller lyfta tungt, konstanta smärtor i bäcken och blygdben..*suck*

Funderar nästan på sjukskrivning, men ändå inte. skulle dö av tristessen!
    Här har du en till med foglossning. Jag härdar ut än så länge och kan jobba. Dels för att jag driver min egna verksamhet, men också för att jag älskar mitt jobb. Men jag har fått begränsa mig och kan inte heller gå långa sträckor eller med långa steg. Hojja... Funderar på att hyra ett sånt där bälte om det blir mycket värre än såhär. För mig är det väl mest påtagligt på morgon då jag vilat kroppen eller på kvällen då jag slappnar av av allt arbete. Går som en stel anka :)
  • Annaliz

Idag kommer min älskling hem från Sthlm igen och så går jag av på min lediga helg efter detta jobbpass! <3

Trevlig helg allihopa! Har ni nå roliga planer?:)

• Annaliz

Ts Mamma: Jaa! Vi är ganska säkra på att om det blir en tös ska hon få heta Lova :) Och blir det en pojke så lutar det just nu mest mot Alexander eller Oliver :)

Jättekul att du tog upp det faktiskt. Det är ju ett riktigt roligt samtalsämne :D Har ni funderat på något??

Svar på tråden bebis juli 2011 =)