Kul för er som varit eller ska till Ullared. Där finns det säkert mycket. Själv ska vi till Ikea i helgen för att köpa lite babysaker, som skötbord osv. Sedan förnya lite möbler, för vi ska göra om vårt sovrum nu har jag fått för mig.
Har inte varit så aktiv här i tråden på ett par dagar, men följer den dagligen. Har också haft riktiga skitdagar med dåligt humör och det dåliga vädret späder ju på det hela... Å nu har vi även beslutat att omplacera våra käraste katter, så det var en som hämtade gubben igår då jag var på jobbet. Usch vad jag har gråtit. Men jag vet ju innerst inne att han får det bra på det nya stället också.. Hann dock inte ta farväl av honom eftersom han hämtades då jag var på jobbet, så det är väl mest det som känns surt.
Jag och min sambo har bägge allergi, men väldigt mild. Endast lite nästäppa som är mildare eller värre beroende på.. så därför tog vi detta beslut.. jag kände mest att jag inte vågade riskera att bebisen blir sjukt och risken var ju stor.. Dock får jag aldrig veta om det här var ett bra beslut eller inte i och med att jag inte heller vågade chansa.
Nä, jag får försöka tänka positivt fastän det är tomt utan honom... :(