**Den stora feta LCHF-tråden**
Underbart! Delmål är så klart viktiga oxå! Hur långt är det kvar?
Jag vill under 70 strecket (är 173 cm lång) och dit är det 4,4 kg (för att nå 69,9) Får jag önska så hoppas jag på 67 kg ca.
Batterierna till min våg tog slut i söndags, vägde då 90.5kg. Idag onsdag har jag bytt batterier, väger mig och vågen visar 83.3! Min sambo väger sig också, han väger i princip samma som han gjort tidigare.
Kan det verkligen stämma att jag gått ned 7kg på bara några dagar? Jag har ätit LCHF sedan midsommar, och i söndags när jag vägde 90 hade jag gått ned 17kg. Till saken hör också att jag förra veckan var sjuk och åt en del kolhydrater. Sedan i fredags har jag dock kört strikt, och dessutom ätit mindre än jag gjort tidigare, jag tror magsäcken krympt när jag varit sjuk och inte ätit så mycket.
Vad tror ni? Det verkar för bra för att vara sant. Även om det, OM det stämmer, säkert är en massa vätska...?
Det låter mycket, men ett par kilo är säkert vätska eftersom du ätit en del kolisar. Vet sambon hur mycket han vägde på er gamla våg? Chansen är väl stor att du faktiskt väger det din nya våg visar eftersom nya vågar överlag är bättre än gamla (batterivågar i alla fall). Kanske har gamla vågen visat lite för mycket i kombination med att vätska har lämnat kroppen.
Hur som haver: GRATTIS!!