• Såphia

**Den stora feta LCHF-tråden**

Vilken helg!! Känns som jag har haft världens syndhelg även om jag hållt mig till lchfmat/godsaker. Snickers, pannacotta och lightläsk.... Känner mig förjäklig nu. Som värsta fuskaren. Mens på intågande så jag gissar att mitt jävulska gottesug.
    Vägdag imorgon....

• Såphia

Upp 400 g denna veckan... Mensen på intågande men det är trögt i allmänhet nu. Trist.

• Såphia

En fråga till er: Jag får längre och längre menscykel. Är det vanligt med denna kost. Har alltid haft 28 dagar, sist hade jag 31 dagar och idag är jag på dag 31 men ännu ingen mens...

• Såphia

Niniis: grattis!! Wow vilket resultat!! Stierna: grattis!! 0,8 kg på två dagar är ju fantastiskt!!

Jag har gått ner 1,4 kg denna vecka. Är supernöjd. Bästa veckan sedan första veckan. 8,1 kg ner på tre månader. Idag studsade jag dessutom ner till idealvikt gällande min fettprocent. Jag vill dock ner ca fem kilo till så jag når min idealvikt.

Trevlig söndag på er i tråden.

• Såphia

Här blir det köttbullar, gräddsås och pressgurka med potatis alt blomkålsmos. Kaka ska bakas med den blir ick lchf:ig på något sätt. Inte sugen så jag tänker ändå inte äta.

• Såphia

Ninis: har egentligen ingen aning. Jag lägger in min vikt/längd/ålder/kön på raknabmi.se och där står att min fettprocent är 32,8

• Såphia

Jag vet det. Bryr mig inte så mkt om varken fettprocent eller bmi. Är helt på det klara att en bmi-uträkning inte kan visa en exakt fettprocent, som jag skrev.

• Såphia

Dock har jag fått från mitt gym att den normala fettprocenten för kvinnor är mellan 22-34 %. Högst individuellt såklart.

• Såphia

Nu är jag sååååå hungrig!! Har varit på konferensresa två dagar. Fläsk med löksås och potatis till lunch. Tre fläskbitar och lite sås gör inte mycket i magen. Skitfika så då blev det bara kaffe. Nu tågresa till halv elva ikväll. På tåget kan man bara köpa skit! Trekantssmörgåsar, choklad och annat skit. Snacka om periodisk fasta. Är stolt att jag inte äter allt jag kommer över.

Svar på tråden **Den stora feta LCHF-tråden**