**Den stora feta LCHF-tråden**
Tack för länken! Strängt taget vore det nog bättre för mig att bara läsa hennes blogg och skippa fl helt. Känner mig iaf tacksam för min diarre efter att ha läst inlägget, jag har en kropp som funkar.

Jag vill minnas att det var ett par av er som hade allergiska barn, vad ger ni dem för mat? Vi ska testa 2 veckor helt utan alla spannmål (inkl druvsocker etc) förutom mjölkprotein, soja och ägg, men jag vet inte vad jag ska ge dem!? Alla frukostförslag jag kommer på går bort av den ena eller andra anledningen. Kan inte ens köpa korv eller leverpastej ju, varför måste de tillsätta e250 i allt för? Middagsmat har jag försökt hitta på idag, men kom gärna med förslag på det med.
Lovetove: Jag håller helt och hållet med stjierna. Om jag kunde gå tillbaka och göra om från början så skulle jag ha ätit gott, njutit och struntat att väga mig helt. Man märker efter ett tag att kläderna inte längre sitter bra och dessutom så är det så mycket bättre att gå ner i vikt långsamt för att kroppen ska hinna med. Men det är inte lätt att dra lärdom av andras misstag, men försök så långt du kan att ge kroppen tid. Vänta iaf tre månader innan du börjar mixtra med maten.
Jag köpte mina magnesiumtabletter på bodystore och de rekommenderar jag inte heller. De är sträva och svåra att svälja. Hur det är med sötningsmedel i dem vet jag inte och jag är för lat för att gå till skåpet och kolla.
För att försöka tona ner viktdelen, vad ska ni äta till middag idag? Vi ska äta kycklingwok. Eftersom mina barn är allergiska ska jag testa att göra sås med smoothie (wish me luck) så jag kommer ta bort lite kyckling och grönsaker till mig själv innan jag blandar i det. Till det broccoli i någon form, ja och ris till övriga familjen.