**Den stora feta LCHF-tråden**
Allrona skrev 2011-10-06 08:06:25 följande:
Ang ugnen. Om jag förstod det rätt lägger du kycklingen på grillgallret? Om du sätter en plåt med folie under så droppar det ner på folien istället för på botten av ugnen. Skitjobbigt att göra rent ugnen annars ju 
Teskedsmamman skrev 2011-10-06 00:59:19 följande:
Ugnen gör man enklast ren med vanlig citron faktiskt, gnugga in och låt vara några minuter, sedan kan man ta bort massa smuts...
Isola80 skrev 2011-10-06 08:10:18 följande:
Tänkte kolla på matdagboken, men man måste ju vara medlem. Får man tillgång gång till livsmedelsberäkning om man är "gratismedlem"? FasterK skrev 2011-10-06 01:34:38 följande:
Ibland, bara sådär, brukar jag göra en klämkoll på utsidan av mina lår. Udda kanske, men sådan är jag. 
Blev tvungen att googla för att se om det kunde ligga något i att lchf kan minska celluliter hos vissa. ...och ta mig tusan, så var det. Tack lchf!

WhiteAngels skrev 2011-10-06 08:34:43 följande:
Är det verkligen möjligt att man kan minska 7cm på stussen på 6 dagar ??Har gått ner 2,5 kilo för övrigt.
Vätska fyller ju ut, är jag går upp i vätskevikt så blir jag plufsig och "kärlekshandtagen" eller vad man ska kalla fettet väller ut över jeansen och det ser inte snyggt ut.