**Den stora feta LCHF-tråden**
hur vet man/jag vilken storlek och hprdhet jag ska ha på femmecupen?
hur vet man/jag vilken storlek och hprdhet jag ska ha på femmecupen?
missypissy och Linda: Jag blir också glad i hjärtat att ni har så bra relation med era ex! Det är kul att höra att det trots allt finns bra relationer efter ett uppbrott. Jag tycker man mest hör det motsatta, irritation, gräl, snacka skit osv. Det hjälper inte. Ni bevisar att det finns lycka även efteråt
Nu har jag, med rinnande, nysande näsa trots allt rensat i trädgården, lyft plattor och rensat ogräs, planterat gräslöken i landet där den ska vara och inte mellan plattorna, lagt tillbaka plattor och fixat till. Jag blev genomsvett men oj så mycket bättre i själ och sinne jag mår!
så här blev min helg, enhel del fuskande då föräldrarna kom och hälsade på. De kom i torsdagskväll men torsdagen höll jag mig. I fredags blev det en glass magnum liknande, kött med kryddsmör och kanske lite mycket grönsaker men helt okej, tog en efterrätt som var det ogodaste jag ätit på länge och väldigt långt från lchf. Kunde inte äta upp den vilket gladde mig lite.
Lördags blev det ett par chokladbitar typ alladion bitar och 2 glassar, en strut och en vanlig magnum. I söndags åt jag resten av chokladbitarna kanske 6-7st.
Det positiva är att jag och föräldrarna travade runt inne i stan hela fredagen och i lördags gick vi också runt mycket måste gått närmare 20 0000steg/dag med tanke på allt travande. Så jag tycker för mig själv att allt gående har vägt upp fusket lite med vågen har klättrat upp 1.5kg som jag ska ner och lite till, till nästa helg. Satsar på att gå ner mer än jag går upp.
Just nu har vi det alldeles för varmt för att jag ska orka laga mat närjag är ensam hemma på dagarna, så hur fel är det om jag lever på 2 ägglattar/dag?
Tycker det är så smidigt att göra och mättar läääänge.