**Den stora feta LCHF-tråden**

Jag tycker synd om dig som är dålig utan att få reda varför, det måste kännas hemskt.
Hoppas det är någon som vet..
Nu har jag skrivit in allt jag ätit idag och landat på 222g fett 132g protein och 25g kolisar. Skulle inte ätit "lunchen" var inte hungrig ville bara ha upp mitt protein lite.
Nu ska jag iaf jobba på att bli bättre på att skriva in allt i matdagboken så jag får stenkoll och kan justera vid behov. Men jag börjar på måndag för jag måste fuska i helgen mot min vilja. Vi ska på middag med makens chef och att be om spec mat eller ta med egen är inget man gör. Men jag får äta minimalt av det förbjudna, man måste ju inte hetsäta och kasta i sig alla kolisar man ser bara för att man fuskar. Säger jag nu imorgon när jag ser alla goda kolisar kommer jag tänka att h jag kan äta några fler jag har ju redan fuskat
Sininen, jag ska börja hålla koll på måndag och skriva in ALLT i matdagboken så jag får koll. Jag åt helfel en dag och magen reagerade och då bestämde jag mig, jag vill ha koll, jag vill göra rätt, jag vill bi av med min rosacea och gå ner i vikt. Nu är rosacean viktigare än vikten men eftersom jag är tjej så vill jag alltid ner lite kilo, och speciellt som många här pratar om vikt- och centimeter minskningar
Joller, den smakar inte ägg alls. Tycker du ska prova iaf, sen funkar naturligtvis chaite med grädde i också.
Sinninen; jag har ätit långa pencillinkurer i omgångar men att äta pencllin varannat halvår känns inte helt bra. Har även en kräm att smörja med men den ska jag sluta med när tuben är slut. Sen jag började med lchf är huden så mycket bättre men det har tagit ganska långtid för att se något. Men huden tar ju ca 1mån innan man kan se resultat pga hudenscykel. Det var mamma som tipsade om lchf faktiskt, men så har jag även bra "vanliga" hudvårdsprodukter iom att jag är tjej så peelar man sig och så
Pallas, här är ett bra enkelt översiktsblad som jag hittat någonstans på kostdoktorn tror jag
www.kostdoktorn.se/wp-content/2008/01/lchf-3.pdf