**Den stora feta LCHF-tråden**
Denebola
Det vet jag, det är bara :S jag haft problem med. Nä det var inte sant jag tycker yeanas smileysar med x "ögon" ser förstoppade ut
Denebola
Det vet jag, det är bara :S jag haft problem med. Nä det var inte sant jag tycker yeanas smileysar med x "ögon" ser förstoppade ut
Vad gulliga ni är som förklarar :S när ni använder den
Kaya, jag springer och känner att kroppen inte orkar springa så mycket och snabbt som hjärnan vill. Men det beror nog på bristande kondition och branta uppförsbackar än kosten. Björn Ferry har ju kondition och äter lchf så då beror det inte på kosten tänker jag.
Jag fuskade i helgen och har gått upp, väntar också på mensen till helgen så nu väger jag 70kg. Får inte gå över den gränsen igen.Hur lång tid tar det innan min fuskhelg försvinner från vågen?
Jag har lagt in min mat i matdagboken och ligger enligt deras kaloritabell -1000kalorier/dag vilket gör att jag borde men traditionella kalori in-kalori ut tänket gå ner ett kilo i veckan. Men det gör jag inte, är jag dum som hakar upp mig på det? Ligger under 20g kolisar/dag motionerar och har underskott på kalorier i största allmänhet så jag får då för mig att jag borde rasa i vikt. Jag vill ju rasa i vikt så jag tolkar ju allt som att jag borde göra det och sen går och hoppas
Jag vet att det är skillnad på kalori ursprunget och att vi alla fungerar olika.
nu har jag också hittat den!