**Den stora feta LCHF-tråden**

Själv har jag putmage, ser faktiskt gravid ut, och jag har varken varit eller är gravid, den du! ^^
Jag har märkt en sak.. Jag har fuskat "ordentligt" typ 3 ggr genom att äta chips/för mycket chokladmousse eller liknande, och dagen efter dessa dagar har måttbandet visat minus en cm runt både mage och midja. Jag har trott att ja skulle ha svällt upp, men varje gång har den visat -1 runt midja och -1 runt mage. Inget mig emot
Just denna gången blev jag extra "chockad" eftersom jag fuskade förra helgen samt denna så jag tycker att snart känner väl kroppen att "åh, kolhydrater, nu tar jag och sväller upp!"
Hm, någon teori om varför? Eller snarare, "någon som känner igen sig"?
Ser att ni skrivit en del om att beställa "udda" grejer på snabbmatsrestauranger osv.
Jobbar själv på donken och jo, ni kan beställa å ändra å "krångla" hur mycket ni vill med beställningen! Hur "pinsamt" det än kan kännas. Er önskan är vår lag ^^
Det finns folk som beställer cheesburgare som ska vara dressade som bigmac, ber om extra kött och extra ost, extra sallad, tar bort något, lägger till något, osv.
Så sent som idag kom det en tjej som beställde McFeast fast istället för köttet tog hon grillad kyckling.
Så säger någon att det inte funkar att göra så är det pga av ren lathet och dåligt servicetänk. Eller nått liknande.
En gång kom det en kvinna som beställde en cheeseburgare utan bröd, då blev jag faktiskt glad, haha ^^ Hennes dotter beställde en sallad men ville inte ha bröd eller krutonger till (som man annars får).
Så jag antar att dom åt enligt lchf ^^
Försökte slänga ihop någon slags kaka tidigare, och tror eller ej men det blev faktiskt ganska bra! Ska nog utveckla det mer, typ slänga i blåbär eller krossad choklad eller nått liknande! Det blev som muffins ungefär :)
2 ägg
0,5 dl sukrin
1,5 msk kakao
3 tsk kokosmjöl
1 tsk fiberhusk
1krm vaniljpulver
Vispa ihop och ha i formar, in i ugnen ca. 15 minuter på 200 grader.
Som sagt bara ett "slänga-ihop-recept", men mina blev bra iaf, haha ^^