• Capa

Göteborgare med BF augusti 2011

Sådär, då samlas vi här istället tjejer gamla som nya Solig

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-20 17:31
    Länk till gamla tråden;

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m55687373.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-14 13:51
    ~~♥~~BF-lista~~♥~~

29 juli: Inda, 24 år första barnet (visa rumpan istället =) )
    29 juli: Emelielj, 22 år, första barnet (pojke)
    6 aug: Liisaan, 23 år, andra barnet (pojke)
    7 aug: L86, 24 år, första barnet (en "misstänkt" pojke enligt RUL)
    7 aug: Myrangbg, 32 år, första barnet (pojke), stoltcissi,26år,andra barnet(pojke)
    13 aug: Sippann79, 32 år, första barnet, (vill inte veta könet)
    13 aug: JenJen80, 30 år, första barnet (flicka)
    17 aug: Blondie82, 28 år, första barnet (vill inte veta könet)
    17 aug: Devotion, 32 år, första barnet (vill inte veta könet)
    17 aug: sjövildabarn, 30 år, tredjebarnet (har inte bestämt om jag vill veta könet.)
    17 aug: Greta, 28 år, första barnet (det är troligen en tjej)
    18 aug: Nicholasmamma, 41 år, tredje barnet (ville inte visa kön på RUL)
    21 aug: juliaa, 23 år, första barnet (ville inte veta könet)
    21 aug: TantKerstin, 27 år, andra barnet (hen)
    21 aug: Capa, 27 år, andra barnet (pojke)
    25 aug:Lillahumla84,27år, första barnet ( för vild på rul)
    31 aug: FruR, 30 år, andra barnet (ville inte veta könet
    31 aug: Jelli, 30 år, andra barnet (fick ej veta könet)
    2:e sep lawendel, 26 år, första barnet, (vill inte veta könet)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-16 14:43
    8 aug: Nerdgirl, 33 år, andra barnet (pojke)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-12 08:15
    29/8 Ayla83 (första barnet) (vill inte veta könet)

• Svar på tråden Göteborgare med BF augusti 2011
  • Sippann79

Tog semester idag, så nu är det fem dagars skön ledighet. Här skall det njutas Solig.
    Såg fram emot en sovmorgon tills jag igår kväll kom på att jag skulle till BM kl 8. Dum tid när man är ledig och har möjlighet att sova ut. Men men. Allt såg iaf bra ut, hjärtljud och andra värden såg bra ut. Fick moderskapsintyget som skall skickas in till FK.
    Nu är det stan med sambons 12-åriga brorsdotter som gäller.

Glad påsk på er. Cool

• Greta
    lillahumla84 skrev 2011-04-20 14:47:30 följande:
    Devotion kollar oxå, vi har samma gyn. Vem fick du när du var där?
    Den operationen är ingen höjdare asså. Får hoppas det ger med sig. Jag fick samma svar som dig när jag var där. Första gången jag fick cellförändringar gick allt veldigt fort. Opererades inom ett år efter jag gjort första testet man kallas till. och då var de från lätt till kraftig förändring. När du opererades, fick du nån bedövning eller vart du nersövd? Väldigt nyfiken på hur de vart för andra med tanke på att jag fick inte ett skit. Aldrig vart med om att man inte får någon bedövning eller lugnande för en sådan grej. De gör ju ont som f*n.

Jag kände mig oxå väldigt nere efter jag vart där. Klart man är orolig och tänker på den lilla busen där inne. Men du ska se att allt kommer gå bra. jag pratade med min BM och hon lugnade mig rätt mycket. Hjärta
    Jag tog också bort kraftiga cellförändringar för några år sedan, men "operationen" tog bara runt 15 min och kändes egentligen inte mer än ett lite mer ingående cellprov. Fick endast lokalbedövning. Tyckte själv inte att det behövdes något mer.
  • Capa
    inda skrev 2011-04-20 18:31:13 följande:
    100 dagar kvar till BF och om en vecka ska vi göra 3D UL =)
    hur stor är chansen att vi inte få reda på könet tror ni? Är fortfarande osäker på om jag vill veta eller inte =S

Boka fika på måndag?

Hoppas att ni alla får en chans till vila nu när det är långhelg och passa på att bli uppassade om möjlighet till detta finns =)
    Det låter ju helt omöjligt att man INTE ska kunna se könet när man gör ett så tydligt ultraljud.... Har däremot hört att om man inte vill veta så går även det, då filmar dom bara överkroppen. Ta det som en surprise då, ser ni så är det meningen om ni inte ser är det väl inte meningen att ni ska veta Flört Är det på Emmakliniken ni ska göra det??
  • juliaa

Glad påsk alla tjejer hoppas ni får en toppen helg =)=)

• Capa

Håller med juliaa och Nicholasmamma, GLAD PÅSK Skål
    Jag trycker ner godisbit efter godisbit hahaha Idag kommer dessutom svärföräldrarna med ännu mer godis, jisses..... var ska detta sluta....?? haha

Nää i med frukost sen ut i solen med dottern, underbart väder ju!! Solig

• Blondie82

Ja glad påsk alla!!! Läkaren sa till mig att dra ner kraftigt på sockret, hmm det kommer nog falla denna helg men man får väl ta en socker-rehab i nästa vecka :P

Hoppas ni får en underbar helg allihopa!!!

• stoltcissi

ja glad påsk på er alla,hoppas ni o era små bebbisar i magen får en toppenbra påsk

• Fru R

GLAD PÅSK tjejer!! Hoppas ni får en underbar tid i solen med familj och vänner. Vi kommer tyvärr att förbli isolerade eftersom jag fortfarande är dålig. Hoppas verkligen detta går över snart, vägde mig igår och hade gått ner över 3 kilo... Jobbigt, hoppas jag inte skadar bebisen...

Ta en godis för mig också Capa!

~ Alicia 26/2-08 ~
  • lillahumla84
    Greta skrev 2011-04-21 09:39:33 följande:
    Jag tog också bort kraftiga cellförändringar för några år sedan, men "operationen" tog bara runt 15 min och kändes egentligen inte mer än ett lite mer ingående cellprov. Fick endast lokalbedövning. Tyckte själv inte att det behövdes något mer.
    Ok, jag fick inte något alls när jag va där, hade feber men dom ville inte vänta så dom körde på ändå. Kan ju vart att man va de kändes mer för att man va sjuk med.
    stoltcissi skrev 2011-04-20 22:04:35 följande:
    okejk de var första ggn ja gick  på sahlgrenska innan ja blev gravid var ja på lundby o hade silvia matsson
    nu hade ja nån cecilia hehe lustigt hon o ja heter samma hehe..
    nej ja fick ju alvedon o sånt innan men så reagerar ja på för mkt paracetamol så fick utslag över hela kroppen så de fick sätta in tavergyl tror ja de var i armen..
    minns ej tror ja fick lugnande i ett rum innan sjlva operationsalen o sen i salen blev ja nersövd..
    o när ja vaknade o hade ont så fick ja morfin o blev helt groggy på den..
    operation blir efter den lilla e född så isf..
    På lundby hade jag någon som hete Ida när jag opererades. Så de va jag och en tjej breve mig i som oxå hete Ida. Så den dagen vart vi 3 st vilket va himla kul Glad

Hoppas alla har en riktigt bra påsk helg. Själv va planen att jag skulle jobbat men ligger i sängen för att jag har så ont i höfterna. Blir bm till veckan så man får kollat upp de här.
    Som tur är har jag min älskling hemma så han tar hand om mig Skrattande
Svar på tråden Göteborgare med BF augusti 2011