• Capa

Göteborgare med BF augusti 2011

Sådär, då samlas vi här istället tjejer gamla som nya Solig

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-20 17:31
    Länk till gamla tråden;

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m55687373.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-14 13:51
    ~~♥~~BF-lista~~♥~~

29 juli: Inda, 24 år första barnet (visa rumpan istället =) )
    29 juli: Emelielj, 22 år, första barnet (pojke)
    6 aug: Liisaan, 23 år, andra barnet (pojke)
    7 aug: L86, 24 år, första barnet (en "misstänkt" pojke enligt RUL)
    7 aug: Myrangbg, 32 år, första barnet (pojke), stoltcissi,26år,andra barnet(pojke)
    13 aug: Sippann79, 32 år, första barnet, (vill inte veta könet)
    13 aug: JenJen80, 30 år, första barnet (flicka)
    17 aug: Blondie82, 28 år, första barnet (vill inte veta könet)
    17 aug: Devotion, 32 år, första barnet (vill inte veta könet)
    17 aug: sjövildabarn, 30 år, tredjebarnet (har inte bestämt om jag vill veta könet.)
    17 aug: Greta, 28 år, första barnet (det är troligen en tjej)
    18 aug: Nicholasmamma, 41 år, tredje barnet (ville inte visa kön på RUL)
    21 aug: juliaa, 23 år, första barnet (ville inte veta könet)
    21 aug: TantKerstin, 27 år, andra barnet (hen)
    21 aug: Capa, 27 år, andra barnet (pojke)
    25 aug:Lillahumla84,27år, första barnet ( för vild på rul)
    31 aug: FruR, 30 år, andra barnet (ville inte veta könet
    31 aug: Jelli, 30 år, andra barnet (fick ej veta könet)
    2:e sep lawendel, 26 år, första barnet, (vill inte veta könet)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-16 14:43
    8 aug: Nerdgirl, 33 år, andra barnet (pojke)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-12 08:15
    29/8 Ayla83 (första barnet) (vill inte veta könet)

• Svar på tråden Göteborgare med BF augusti 2011
  • Greta
    Devotion skrev 2011-03-09 19:29:55 följande:
    Ja, många killar! Vad kul! Vi har bestämt att inte ta reda på könet men det är klart att man är nyfiken!!!

Idag har jag spinnat för första gången sen i december. Tog det väldigt lugnt men nu är jag trött vill jag lova!! Får nog lägga mig i soffan och äta lite chips. Det har man väl förtjänat nu!! Haha! :D
    Vad roligt med spinning! Det är en jättebra träningsform ända till slutet. Såg en höggravid tjej på passet häromveckan och blev riktigt peppad Glad
  • Fru R

Grattis till beskedet att du ska få en son Myran!! Skål Härligt att det såg bra ut och att ha det gjort.
    Grattis till L86 också för ett bra RUL! och en pojke till! Gisses, va mycket testosteron här blir!

Ha det härligt tjejer, nu packas det för fullt här hemma och imorgon bär det av! Ska bli underbart.

~ Alicia 26/2-08 ~
  • emelielj
    Fru R skrev 2011-03-09 22:09:42 följande:
    Grattis till beskedet att du ska få en son Myran!! Skål Härligt att det såg bra ut och att ha det gjort.
    Grattis till L86 också för ett bra RUL! och en pojke till! Gisses, va mycket testosteron här blir!

Ha det härligt tjejer, nu packas det för fullt här hemma och imorgon bär det av! Ska bli underbart.
    Tänkte på det att många av oss här (som vet könet då!) ska ha små pojkar..
    Inte för att jag tror någon av oss har fått fel info, men det KAN väl hända att dom ser fel?
    Jag undrar hur vanligt det är att de ser fel på ultraljud eller ser något som de tror är något annatGlad
    99%säkert säger dom på Emma ultraljudsklinik att de är på det som säger.. bara nyfiken :)
    Vilken chock det hade blivit för de som kollar kön och "vet" vad de ska ha så blir det andra könet, haha!
  • Capa
    L86 skrev 2011-03-09 18:35:08 följande:
    Rul idag gick toppen! Frisk och fin bebis med bf den 7/8! Bm misstänkte att det var en kille, men hon var inte säker. :)
    Va kul, grattis!! Var du också på Östra?? Kanske finns hopp då att man får reda på könet där Tungan ute Frågade du också snällt eller mutade du dom med tårta och annat gott??

Ha nu så myyyyyspysigt!! (Ta gärna med dig solen hem) Flört
    Blondie82 skrev 2011-03-09 18:57:32 följande:
    Hihi verkar bli ett gäng pojkar i denna grupp!!
    Haha, bara pojkar änsålänge ju, men jag har en känsla av att jag kommer bryta trenden med en tjej, den enda född 2011 eller....?? Haha snacka om poppis i skolan isåfall Flört
    Myrangbg skrev 2011-03-09 17:24:28 följande:
    Lättare att fantisera och drömma om framtiden nu tycker jag när man vet könet
    Kan tänka mig det, jisses vad jag längtar efter mitt RUL nu, "bara" 2 veckor kvar. Hoppas bara man får reda på könet nu så man inte får en surtanta haha
  • L86
    Myrangbg skrev 2011-03-09 18:39:19 följande:
    Då blev det samma bf för oss . Vilken tid var du på ultraljud?
    Kul med samma BF. Vi hade tid kl 14.15. Ni då??
  • L86
    emelielj skrev 2011-03-09 23:35:56 följande:
    Tänkte på det att många av oss här (som vet könet då!) ska ha små pojkar..
    Inte för att jag tror någon av oss har fått fel info, men det KAN väl hända att dom ser fel?
    Jag undrar hur vanligt det är att de ser fel på ultraljud eller ser något som de tror är något annatGlad
    99%säkert säger dom på Emma ultraljudsklinik att de är på det som säger.. bara nyfiken :)
    Vilken chock det hade blivit för de som kollar kön och "vet" vad de ska ha så blir det andra könet, haha!
    Min BM sa bara att hon misstänkte att det var en pojke och visade oss vad som eventuellt var en snopp. Samtidigt sa hon att hon inte tyckte att vi skulle gå och handla allt i blått nu. Hmm... mycket tveksamt tycker jag att det känns. Vi funderar på att boka in oss på Emmas Ultraljudsklinik för att få veta kön ordentligt. Kostar det 850;- om man "bara" vill veta könet? Kan man göra det när som helst eller ska man vänta till nån särskild vecka? Var det ett 3D ultraljud du gjorde?
  • L86
    Capa skrev 2011-03-10 08:54:17 följande:
    Va kul, grattis!! Var du också på Östra?? Kanske finns hopp då att man får reda på könet där Tungan ute Frågade du också snällt eller mutade du dom med tårta och annat gott??

Ha nu så myyyyyspysigt!! (Ta gärna med dig solen hem) FlörtHaha, bara pojkar änsålänge ju, men jag har en känsla av att jag kommer bryta trenden med en tjej, den enda född 2011 eller....?? Haha snacka om poppis i skolan isåfall Flört
    Myrangbg skrev 2011-03-09 17:24:28 följande:
    Lättare att fantisera och drömma om framtiden nu tycker jag när man vet könet
    Kan tänka mig det, jisses vad jag längtar efter mitt RUL nu, "bara" 2 veckor kvar. Hoppas bara man får reda på könet nu så man inte får en surtanta haha
    Tack. Ja, vi var på östra. Jag frågade helt enkelt om de kunde se kön. Inga konstigheter. BM kollade en snabbis och sa att det var en misstänkt kille. Hon la dock inte ner någon energi på att undersöka saken mera.
  • Capa
    L86 skrev 2011-03-10 10:00:55 följande:
    Tack. Ja, vi var på östra. Jag frågade helt enkelt om de kunde se kön. Inga konstigheter. BM kollade en snabbis och sa att det var en misstänkt kille. Hon la dock inte ner någon energi på att undersöka saken mera.
    Nää misstänkte att dom inte lägger ner tid att ta reda på könet.... nåja. Får vi inte veta där så bokar vi in oss på Emma ultraljudsklinik vi med Glad Det kan man göra från vecka 18, har redan hört mig för haha
    Här SKA det vetas kön hahaha
  • Blondie82
    Devotion skrev 2011-03-10 09:43:39 följande:
    Är det någon som inte ska ta reda på könet?!

Fru R: ha det så härligt!!!
    Vi skall inte ta reda på könet. Hur va det inte du heller va? Får bli en översakning i augusti Glad.
Svar på tråden Göteborgare med BF augusti 2011