• Capa

Göteborgare med BF augusti 2011

Sådär, då samlas vi här istället tjejer gamla som nya Solig

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-20 17:31
    Länk till gamla tråden;

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m55687373.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-14 13:51
    ~~♥~~BF-lista~~♥~~

29 juli: Inda, 24 år första barnet (visa rumpan istället =) )
    29 juli: Emelielj, 22 år, första barnet (pojke)
    6 aug: Liisaan, 23 år, andra barnet (pojke)
    7 aug: L86, 24 år, första barnet (en "misstänkt" pojke enligt RUL)
    7 aug: Myrangbg, 32 år, första barnet (pojke), stoltcissi,26år,andra barnet(pojke)
    13 aug: Sippann79, 32 år, första barnet, (vill inte veta könet)
    13 aug: JenJen80, 30 år, första barnet (flicka)
    17 aug: Blondie82, 28 år, första barnet (vill inte veta könet)
    17 aug: Devotion, 32 år, första barnet (vill inte veta könet)
    17 aug: sjövildabarn, 30 år, tredjebarnet (har inte bestämt om jag vill veta könet.)
    17 aug: Greta, 28 år, första barnet (det är troligen en tjej)
    18 aug: Nicholasmamma, 41 år, tredje barnet (ville inte visa kön på RUL)
    21 aug: juliaa, 23 år, första barnet (ville inte veta könet)
    21 aug: TantKerstin, 27 år, andra barnet (hen)
    21 aug: Capa, 27 år, andra barnet (pojke)
    25 aug:Lillahumla84,27år, första barnet ( för vild på rul)
    31 aug: FruR, 30 år, andra barnet (ville inte veta könet
    31 aug: Jelli, 30 år, andra barnet (fick ej veta könet)
    2:e sep lawendel, 26 år, första barnet, (vill inte veta könet)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-16 14:43
    8 aug: Nerdgirl, 33 år, andra barnet (pojke)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-12 08:15
    29/8 Ayla83 (första barnet) (vill inte veta könet)

• Svar på tråden Göteborgare med BF augusti 2011
  • Devotion

Hej på er!

Nerdgirl, beklagar verkligen!

Jag måste säga att jag är grymt nyfiken på om det är en kille eller tjej i magen!

Puh! Dagen idag har varit hysterisk. Har jobbat med kriskommunikation om läget i Japan. Vi har massor med anställda där (inkl vänner) plus många svenskar som är där på resa, så det har varit fullt upp med att få kontakt med dem. Och mycket oro! Nu blir det skräpmat och soffan resten av dan..

• nerdgirl78
    Blondie82 skrev 2011-03-11 18:13:14 följande:
    Tråkigt att höra oom din mormor Rynkar på näsan det är alltid jobbigt när folk går bort! Men en tröst är ju den lilla pojken som finns i din mage Skrattande så grattis till den {#emotions_dlg.flower}. Som du kanske läst nu är det ett gäng pojkar här inne i magarna så vi får väl se om någon av oss andra bryter trenden Flört
    Hehe ja det skall bli intressant att se här framöver :) Jag har en pojke sen innan som blir 5 år nu i april så jag tror att han kommer att bli en stolt storebror.
  • nerdgirl78
    Devotion skrev 2011-03-11 18:23:07 följande:
    Hej på er!

Nerdgirl, beklagar verkligen!

Jag måste säga att jag är grymt nyfiken på om det är en kille eller tjej i magen!

Puh! Dagen idag har varit hysterisk. Har jobbat med kriskommunikation om läget i Japan. Vi har massor med anställda där (inkl vänner) plus många svenskar som är där på resa, så det har varit fullt upp med att få kontakt med dem. Och mycket oro! Nu blir det skräpmat och soffan resten av dan..
    Tack så mkt!

Jag kan tänka mig att det har varit mkt att göra då, hemskt vad som inträffat där nere.  Körde också på skräpmat idag :) 
  • Greta
    Blondie82 skrev 2011-03-11 21:19:03 följande:
    Här blev det en fuskvariant på skräpmat, hemmalagad pizza :)
    Gött! :) Själv körde jag på hämtpizza ;)
  • Blondie82

Hej alla tjejer och magar! Äntligen helg Glad Dock är jag helt slut, känns alltid som man använder alla krafter till att jobba i veckorna så helgen går mest åt till att vila.Men jag får spara på krafterna idag för imorgon bär det av till Ullared och då har jag inte tid att vara trött Flört

Fick hem min bok igår, www.adlibris.com/se/product.aspx Helt underbar bok så jag kan verkligen rekomendera den till er alla. Massor med skoj att fylla i och plats för mycket bilder. Jag hade själv verkligen uppskattat en sån bok att läsa om när jag var liten Skrattande

• L86
    Blondie82 skrev 2011-03-12 12:29:26 följande:
    Hej alla tjejer och magar! Äntligen helg Glad Dock är jag helt slut, känns alltid som man använder alla krafter till att jobba i veckorna så helgen går mest åt till att vila.Men jag får spara på krafterna idag för imorgon bär det av till Ullared och då har jag inte tid att vara trött Flört

Fick hem min bok igår, www.adlibris.com/se/product.aspx?isbn=9163193... Helt underbar bok så jag kan verkligen rekomendera den till er alla. Massor med skoj att fylla i och plats för mycket bilder. Jag hade själv verkligen uppskattat en sån bok att läsa om när jag var liten Skrattande
    Åh, kul med Ullared! Jag ska åka dit nästa vecka med min mamma. Nån som har tips på bra saker man kan köpa till bebisen där?
  • Liisaan

Hejsan på er :) hoppas jag får hänga på här i tråden :) var beräknad 31 juli men blev flyttad till 6 aug på rul :) Har en dotter född i mars 09 och nu väntar vi lillebror :) vågar dock inte lita på det till 100% även om hon som gjorde ul sa "ja är det ingen pojke som kommer ut vet jag inte vad det är" :) hoppas att ni mår bra nu när det närmar sig halvtid :)

• Greta
    Liisaan skrev 2011-03-12 21:23:20 följande:
    Hejsan på er :) hoppas jag får hänga på här i tråden :) var beräknad 31 juli men blev flyttad till 6 aug på rul :) Har en dotter född i mars 09 och nu väntar vi lillebror :) vågar dock inte lita på det till 100% även om hon som gjorde ul sa "ja är det ingen pojke som kommer ut vet jag inte vad det är" :) hoppas att ni mår bra nu när det närmar sig halvtid :)
    Du är så välkommen! :) Ännu en liten kille :) Det är tre här i tråden sedan innan om jag inte minns fel. Men vi är ett gäng som fortfarande väntar på RUL, så vi får se om det blir några töser :)

Ja vad säger ni. Fel låt vann som vanligt. Iaf enligt mig! Men smaken är som baken :)
Svar på tråden Göteborgare med BF augusti 2011