• Capa

Göteborgare med BF augusti 2011

Sådär, då samlas vi här istället tjejer gamla som nya Solig

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-20 17:31
    Länk till gamla tråden;

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m55687373.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-14 13:51
    ~~♥~~BF-lista~~♥~~

29 juli: Inda, 24 år första barnet (visa rumpan istället =) )
    29 juli: Emelielj, 22 år, första barnet (pojke)
    6 aug: Liisaan, 23 år, andra barnet (pojke)
    7 aug: L86, 24 år, första barnet (en "misstänkt" pojke enligt RUL)
    7 aug: Myrangbg, 32 år, första barnet (pojke), stoltcissi,26år,andra barnet(pojke)
    13 aug: Sippann79, 32 år, första barnet, (vill inte veta könet)
    13 aug: JenJen80, 30 år, första barnet (flicka)
    17 aug: Blondie82, 28 år, första barnet (vill inte veta könet)
    17 aug: Devotion, 32 år, första barnet (vill inte veta könet)
    17 aug: sjövildabarn, 30 år, tredjebarnet (har inte bestämt om jag vill veta könet.)
    17 aug: Greta, 28 år, första barnet (det är troligen en tjej)
    18 aug: Nicholasmamma, 41 år, tredje barnet (ville inte visa kön på RUL)
    21 aug: juliaa, 23 år, första barnet (ville inte veta könet)
    21 aug: TantKerstin, 27 år, andra barnet (hen)
    21 aug: Capa, 27 år, andra barnet (pojke)
    25 aug:Lillahumla84,27år, första barnet ( för vild på rul)
    31 aug: FruR, 30 år, andra barnet (ville inte veta könet
    31 aug: Jelli, 30 år, andra barnet (fick ej veta könet)
    2:e sep lawendel, 26 år, första barnet, (vill inte veta könet)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-16 14:43
    8 aug: Nerdgirl, 33 år, andra barnet (pojke)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-12 08:15
    29/8 Ayla83 (första barnet) (vill inte veta könet)

• Svar på tråden Göteborgare med BF augusti 2011
  • ciccile
    Greta skrev 2011-03-25 10:10:58 följande:
    Ja det är samma ställe. Jag antar att du åker buss 510 och går av vid den stora bussterminalen. Du kan inte missa den. Det är första stoppet efter Svingeln.
    Tack för hjälpen, då går det ju en direktbuss ifrån mig... Mycket bra att veta och kanske dåligt för mitt VISA-kort
  • Greta
    The day you deliver, outside will be stormy. Your baby will arrive in the late night. After a labor lasting approximately 44 hours, your child, a girl, will be born. Your baby will weigh about 4 pounds, 12 ounces, and will be 21 inches long. This child will have dark green eyes and a lot of blonde hair.

Här är min dom, vilken känns väldigt skrämmande. 4 pounds, det är 1,8 kilo. Men samtidigt 21 inches long, vilket är ca 53 cm. Hmm?? Lite oroande så jag tror jag dissar detta testet direkt.
  • Capa
    Myrangbg skrev 2011-03-25 10:02:26 följande:
    En dum fråga från en skåning som ska till Allum utan bil idag. Är inne på västtrafiks hemsida, är partille centrum och Allum köpcentrum samma ställe?
    Svar från en annan dum skåning; Ja det är samma sak Glad Det vet jag nog enbart för jag bor i partille haha
  • Devotion

Vero moda på Allum hade en hel sel kläder tyckte jag! Däremot blev jag besviken på Polarn och Pyret! De hade mycket fint på nätet men på allum knappt någonting... Vad kul med shopping!!! jag köpte en mamma-jacka på H

• Capa
    Greta skrev 2011-03-25 10:26:34 följande:
    The day you deliver, outside will be stormy. Your baby will arrive in the late night. After a labor lasting approximately 44 hours, your child, a girl, will be born. Your baby will weigh about 4 pounds, 12 ounces, and will be 21 inches long. This child will have dark green eyes and a lot of blonde hair.

Här är min dom, vilken känns väldigt skrämmande. 4 pounds, det är 1,8 kilo. Men samtidigt 21 inches long, vilket är ca 53 cm. Hmm?? Lite oroande så jag tror jag dissar detta testet direkt.
    Haha, 1,8 kg och 53 cm lång.... hmmm lät lite knasigt ja haha
  • Greta
    The day you deliver, outside will be fair. Your baby will arrive in the late evening. After a labor lasting approximately 44 hours, your child, a boy, will be born. Your baby will weigh about 15 pounds, 3 ounces, and will be 18-1/2 inches long. This child will have light hazel eyes and curly red hair.

Haha, vilket skittest enligt mig. Jag gjorde det igen och bytte två svar till jag tvekade på innan. Så nu är det 15 pounds istället, vilket är MYCKET. Jag bär dessutom en flicka och ingen av oss har bruna ögon och det finns ingen med rött hår i familjen.
  • Fru R
    lillahumla84 skrev 2011-03-25 09:54:09 följande:
    The day you deliver, outside will be hazy. Your baby will arrive in the evening. After a labor lasting approximately 48 hours, your child, a girl, will be born. Your baby will weigh about 7 pounds, 9 ounces, and will be 19,19-1/2 inches long. This child will have medium green eyes and barely there auburn hair.

Ehm i 48tim? NEJ tack. Hahaha men allt annat är ok ;)
    Inte nöjd med detta menar du!?! Flört
    Greta skrev 2011-03-25 10:26:34 följande:

Det blir ju bara bättre och bättre! 44 timmar och en pytte bebis.
    Greta skrev 2011-03-25 10:34:34 följande:
    The day you deliver, outside will be fair. Your baby will arrive in the late evening. After a labor lasting approximately 44 hours, your child, a boy, will be born. Your baby will weigh about 15 pounds, 3 ounces, and will be 18-1/2 inches long. This child will have light hazel eyes and curly red hair.

Haha, vilket skittest enligt mig. Jag gjorde det igen och bytte två svar till jag tvekade på innan. Så nu är det 15 pounds istället, vilket är MYCKET. Jag bär dessutom en flicka och ingen av oss har bruna ögon och det finns ingen med rött hår i familjen.
    Eller en MEGA bebis!

Capa: hmmm, med Alicia gick vattnet kl7 och värkarna kom igång efter 10, honär född 13,21. Inga 36 timmar här inte! De brukar väl säga att andra går fortare också...
    ~ Alicia 26/2-08 ~
  • Greta

Nu ska jag åka och hälsa på min kompis och hennes lilla bebis som bara är 5 dagar gammal Glad

• Blondie82
    Greta skrev 2011-03-25 12:42:17 följande:
    Nu ska jag åka och hälsa på min kompis och hennes lilla bebis som bara är 5 dagar gammal Glad
    Åhhh vad myssss!!! {#emotions_dlg.flower}
Svar på tråden Göteborgare med BF augusti 2011