• Capa

Göteborgare med BF augusti 2011

Sådär, då samlas vi här istället tjejer gamla som nya Solig

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-20 17:31
    Länk till gamla tråden;

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m55687373.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-14 13:51
    ~~♥~~BF-lista~~♥~~

29 juli: Inda, 24 år första barnet (visa rumpan istället =) )
    29 juli: Emelielj, 22 år, första barnet (pojke)
    6 aug: Liisaan, 23 år, andra barnet (pojke)
    7 aug: L86, 24 år, första barnet (en "misstänkt" pojke enligt RUL)
    7 aug: Myrangbg, 32 år, första barnet (pojke), stoltcissi,26år,andra barnet(pojke)
    13 aug: Sippann79, 32 år, första barnet, (vill inte veta könet)
    13 aug: JenJen80, 30 år, första barnet (flicka)
    17 aug: Blondie82, 28 år, första barnet (vill inte veta könet)
    17 aug: Devotion, 32 år, första barnet (vill inte veta könet)
    17 aug: sjövildabarn, 30 år, tredjebarnet (har inte bestämt om jag vill veta könet.)
    17 aug: Greta, 28 år, första barnet (det är troligen en tjej)
    18 aug: Nicholasmamma, 41 år, tredje barnet (ville inte visa kön på RUL)
    21 aug: juliaa, 23 år, första barnet (ville inte veta könet)
    21 aug: TantKerstin, 27 år, andra barnet (hen)
    21 aug: Capa, 27 år, andra barnet (pojke)
    25 aug:Lillahumla84,27år, första barnet ( för vild på rul)
    31 aug: FruR, 30 år, andra barnet (ville inte veta könet
    31 aug: Jelli, 30 år, andra barnet (fick ej veta könet)
    2:e sep lawendel, 26 år, första barnet, (vill inte veta könet)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-16 14:43
    8 aug: Nerdgirl, 33 år, andra barnet (pojke)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-12 08:15
    29/8 Ayla83 (första barnet) (vill inte veta könet)

• Svar på tråden Göteborgare med BF augusti 2011
  • Greta

Det verkar som att jag hakar på imorgon o fikar. Orkar inte leta upp fikalistan men antar att det är ok ändå :) Glöm inte att ställa om klockan nu. För visst är det imorrn? Började plötsligt tvivla bara för det. Vi har också bestämt vagn nu. Det blir en Bugaboo. Var på Babyproffsen hur länge som helst o provade ALLA vagnar. Shit, var helt slut efter.

• Capa
    Greta skrev 2011-03-26 23:39:25 följande:
    Det verkar som att jag hakar på imorgon o fikar. Orkar inte leta upp fikalistan men antar att det är ok ändå :) Glöm inte att ställa om klockan nu. För visst är det imorrn? Började plötsligt tvivla bara för det. Vi har också bestämt vagn nu. Det blir en Bugaboo. Var på Babyproffsen hur länge som helst o provade ALLA vagnar. Shit, var helt slut efter.
    Va kul att du också följer med idag Glad Och kul med vagnen med!! Skrattande
    Ser ut som vi får strålande soool idag iaf, härligt!!

Kl 1 vid lejontrappan...... nåt speciellt lejonhuvud??
    Tur jag har 2 av er på facebook så jag vet 2 ansikten jag ska hålla utkik efter iaf haha Tungan ute
  • lillahumla84
    Capa skrev 2011-03-27 08:04:04 följande:
    Va kul att du också följer med idag Glad Och kul med vagnen med!! Skrattande
    Ser ut som vi får strålande soool idag iaf, härligt!!

Kl 1 vid lejontrappan...... nåt speciellt lejonhuvud??
    Tur jag har 2 av er på facebook så jag vet 2 ansikten jag ska hålla utkik efter iaf haha Tungan ute
    Hoppas alla kommit ihåg att ställa om klockan, annars blir de ju himla tråkigt att stå där i 1 tim och vänta Flört
    Jag och TantKerstin tar sällskap in så om ni ser två "sökande" gravida kvinnor vid Lejontrappan så är de vi xD
    Hoppas solen tittar fram lite till.

Jag tror nog vi ska hitta varandra bra =)

Ses i solen om några tim Solig
  • Capa
    lillahumla84 skrev 2011-03-27 08:19:40 följande:
    Hoppas alla kommit ihåg att ställa om klockan, annars blir de ju himla tråkigt att stå där i 1 tim och vänta Flört
    Jag och TantKerstin tar sällskap in så om ni ser två "sökande" gravida kvinnor vid Lejontrappan så är de vi xD
    Hoppas solen tittar fram lite till.

Jag tror nog vi ska hitta varandra bra =)

Ses i solen om några tim Solig
    Jag kan ev bli liiite sen iaf, har iofs ställt om klockan men denna förvirrade skånetös ska ju hitta parkering med haha Ses sen i vårsolen!! Nu är det dags att mata gossen i magen Glad
  • Greta

Hmm tänkte nog lite fel igår. För idag när jag vaknade gick inte dagens schema ihop alls. Så jag kan inte trots allt. Men vi är ju några som ses på yogan på torsdag, det ska bli skoj! Kanske kan vi mötas innan så jag vet vilka ni är. För nu är väl jag snart den enda som inte har träffat er live.

Ha det så himla trevligt iaf tjejer!

• Capa
    Greta skrev 2011-03-27 11:15:34 följande:
    Hmm tänkte nog lite fel igår. För idag när jag vaknade gick inte dagens schema ihop alls. Så jag kan inte trots allt. Men vi är ju några som ses på yogan på torsdag, det ska bli skoj! Kanske kan vi mötas innan så jag vet vilka ni är. För nu är väl jag snart den enda som inte har träffat er live.

Trist att du inte kan idag men vi ses på torsdag iaf ja Glad Visst kan vi ses innan, jag tänkte parkera vid järntorget ska vi ses där??
  • L86

Är så ledsen tjejer! Har legat däckad av min tråkiga migrän sen igår. Är fortfarande inte bra och kan därför inte fika med er om en timme Rynkar på näsan Dumma huvudvärk.

Ska också gå på yogan på torsdag och ses gärna innan om det är nån som vill det? Man kanske bara kan mötas utanför en kvart innan eller nåt?

Hoppas ni får kul idag och att det snart blir en fika igen!

Kram på er.

• L86
    Greta skrev 2011-03-27 11:15:34 följande:

Jag har inte heller träffats live och idag kan jag inte heller gå. Möts gärna upp innan. Ska vi mötas utanför kl.16.45? Visst började det 17 på torsdag?
  • Blondie82

Tråkigt att ni inte kan komma med men det lär bli fler tillfällen! Och som sagt vi träffas ju på yogan på torsdag. Ses innan låter toppen :) själv jobbar jag till halv 5 men skall försöka smita lite tidigare!! Men att ses utanför en kvart innan låter som en bra plan! Det fanns möjlighet att byta om där va??

• Capa

Tack för fikan idag alla, var jättekul att få träffa er även om jag fick rusa iväg för att hämta upp dottern mitt i allt Glad

Svar på tråden Göteborgare med BF augusti 2011