• Capa

Göteborgare med BF augusti 2011

Sådär, då samlas vi här istället tjejer gamla som nya Solig

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-20 17:31
    Länk till gamla tråden;

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m55687373.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-14 13:51
    ~~♥~~BF-lista~~♥~~

29 juli: Inda, 24 år första barnet (visa rumpan istället =) )
    29 juli: Emelielj, 22 år, första barnet (pojke)
    6 aug: Liisaan, 23 år, andra barnet (pojke)
    7 aug: L86, 24 år, första barnet (en "misstänkt" pojke enligt RUL)
    7 aug: Myrangbg, 32 år, första barnet (pojke), stoltcissi,26år,andra barnet(pojke)
    13 aug: Sippann79, 32 år, första barnet, (vill inte veta könet)
    13 aug: JenJen80, 30 år, första barnet (flicka)
    17 aug: Blondie82, 28 år, första barnet (vill inte veta könet)
    17 aug: Devotion, 32 år, första barnet (vill inte veta könet)
    17 aug: sjövildabarn, 30 år, tredjebarnet (har inte bestämt om jag vill veta könet.)
    17 aug: Greta, 28 år, första barnet (det är troligen en tjej)
    18 aug: Nicholasmamma, 41 år, tredje barnet (ville inte visa kön på RUL)
    21 aug: juliaa, 23 år, första barnet (ville inte veta könet)
    21 aug: TantKerstin, 27 år, andra barnet (hen)
    21 aug: Capa, 27 år, andra barnet (pojke)
    25 aug:Lillahumla84,27år, första barnet ( för vild på rul)
    31 aug: FruR, 30 år, andra barnet (ville inte veta könet
    31 aug: Jelli, 30 år, andra barnet (fick ej veta könet)
    2:e sep lawendel, 26 år, första barnet, (vill inte veta könet)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-16 14:43
    8 aug: Nerdgirl, 33 år, andra barnet (pojke)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-12 08:15
    29/8 Ayla83 (första barnet) (vill inte veta könet)

• Svar på tråden Göteborgare med BF augusti 2011
  • Capa
    lillahumla84 skrev 2011-03-27 17:11:07 följande:
    Ja de va kul att vi vart så många ändå. Får vi göra om tycker jag.
    Absolut, tycker jag med Glad 

Har precis kommit hem, jisses här i partille snöar det för fullt, ser ut som det börjar lägga sig med nu. Snacka om att man blir deprimerad, går o drar täcket över huvudet istället Rynkar på näsan
  • Blondie82

Ja jättekul att ses! Något vi får göra mycket snart igen, ser redan fram emot yogan på torsdag :)

Ja hur deprimerande är det inte med värsta snöfallet :( trodde inte det var sant. Skall vi ta och kräva lite vår nu, eller vad säger ni tjejer ;)

• inda

Tack för fikat idag.
    fick mig en chock när jag vakna från min lilla tupplur och såg att det var vitt överallt : (
    Håller med Capa om att dra täcket över huvudet! Hoppas att det försvinner under natten.

• juliaa

hoppas ni hade trevligt på fikan hoppas jag kan hänga på nästa gång kändes tråkigt att jag inte kunde följa med idag.. aa vad är det för skit vädet hoppas det är borta imorgon..

jag och min sambo var på babyproffsen igår gud vad det började klia i shopping fingrarna men fick stoppa mig lite med fick vissat robin vilka vagnar jag valde emellan så att han får va med o tycka =)=) har ju vissat på datan men det är ju inte samma sak..

Nu längtar jag bara så mycket till tisdag när vi ska på UL.

• Fru R

JenJen: Håller tumamarna stenhårt att ni får lägenhetern!  Skönt att eran hyresvärd tänker på er.

Greta: Kul med vagn, men visst är det jobbigt när det finns så många att välja på. Beslutsångest i mängder. Bugaboon är snygg!

L86 skrev 2011-03-27 12:04:55 följande:
    Är så ledsen tjejer! Har legat däckad av min tråkiga migrän sen igår. Är fortfarande inte bra och kan därför inte fika med er om en timme Rynkar på näsan Dumma huvudvärk.

Ska också gå på yogan på torsdag och ses gärna innan om det är nån som vill det? Man kanske bara kan mötas utanför en kvart innan eller nåt?

Hoppas ni får kul idag och att det snart blir en fika igen!

Kram på er.
    Huga va jobbigt med migrän! Hoppas du mår bättre nu. Det blir fler gånger.

Tack tjejer för en jättetrevlig fika! Salladen var verkligen jättegod! Kommer nog att drömma ljuva drömmar om den i natt!
    Dumma, dumma snö...
    ~ Alicia 26/2-08 ~
  • TantKerstin
    Fru R skrev 2011-03-27 19:33:11 följande:
    Tack tjejer för en jättetrevlig fika! Salladen var verkligen jättegod! Kommer nog att drömma ljuva drömmar om den i natt!
    Dumma, dumma snö...
    Jag kommer också drömma om din sallad, men ljuva drömmar vettesjutton om det kommer bli

Blondie: Mår du bättre nu?

Tack så jättemycket för idag, var megatrevligt att träffas  
    Ska bli gött sen när det är varmare o vi kan sitta ute o fika. Känner också att vi faktiskt kan hoppa våren nu och gå direkt på sommaren istället..
  • lillahumla84

Håller med er om de tråkiga vädret, men som tur är så verkar de som att de är våren som vinner. Nu får de ta och bli en riktigt vår med mycket sol,  fågelkitter och gröna tecken som gör sig påmind om att sommaren är på väg. Solig

Jösses vad jag somnade när jag kom hem. Lite nässpray och jag låg däck i en tim. Så fika måste vi göra om fler gånger ;)

Nu har jag en jätte disk som står och skriker på mig. Flört

• Jenric
    Fru R skrev 2011-03-27 19:33:11 följande:
    JenJen: Håller tumamarna stenhårt att ni får lägenhetern!  Skönt att eran hyresvärd tänker på er.
    Tack! Ja, vi hoppas ju verkligen att vi får den nu... den skulle passa oss perfekt. Skulle bli otroligt besviken om vi inte får den (har redan börjat möblera i tanken, hahaha).

juliaa: lycka till på UL på tisdag!

"Yogagänget": jag träffas gärna utanför 16.45. Dum fråga kanske, men hur vet man att det är ni som står där?Drömmer Såg även någon fundering tidigare ang. klädsel. När jag har yogat på gymmet (typ power-yoga eller vad det heter) har man inte haft skor eller strumpor, långärmat vet jag inte heller om man måste ha, men det är skönt att ha en tröja att ta på sig på slutet, då det brukar vara "avslappning". Ser mycket fram emot torsdag!
  • Blondie82
    TantKerstin skrev 2011-03-27 20:05:46 följande:
    Jag kommer också drömma om din sallad, men ljuva drömmar vettesjutton om det kommer bli

Blondie: Mår du bättre nu?

Tack så jättemycket för idag, var megatrevligt att träffas  
    Ska bli gött sen när det är varmare o vi kan sitta ute o fika. Känner också att vi faktiskt kan hoppa våren nu och gå direkt på sommaren istället..
    Ja efter att ha legat och vilat hela kvällen ända sedan jag kom hem så känner jag mig lite bättre nu tack Glad Kände mig nästan febrig när jag kom hem så jag blev lite orolig ett tag att jag skulle bli sjuk. Dåligt tajming nu när jag skall börja nytt jobb på onsdag. Men det verkar ha vänt!
    Jenric skrev 2011-03-27 21:01:16 följande:
    Tack! Ja, vi hoppas ju verkligen att vi får den nu... den skulle passa oss perfekt. Skulle bli otroligt besviken om vi inte får den (har redan börjat möblera i tanken, hahaha).

juliaa: lycka till på UL på tisdag!

"Yogagänget": jag träffas gärna utanför 16.45. Dum fråga kanske, men hur vet man att det är ni som står där?Drömmer Såg även någon fundering tidigare ang. klädsel. När jag har yogat på gymmet (typ power-yoga eller vad det heter) har man inte haft skor eller strumpor, långärmat vet jag inte heller om man måste ha, men det är skönt att ha en tröja att ta på sig på slutet, då det brukar vara "avslappning". Ser mycket fram emot torsdag!
    Tänkte för en stund skriva att du får hålla utkik efter ett gäng gravida kvinnor men så kom jag på mig själv med att det kanske inte är så lätt när alla som kommer dit den tiden är gravida Tungan ute. Du får spana in bilderna på hemsidan och så får vi hålla koll efter dig Skrattande
Svar på tråden Göteborgare med BF augusti 2011