Klamydia? Omöjligt!
Min läkare ringde nyss. Testen hade kommit tillbaka positiva! Jag har inte varit med nån annan än min man och han har bara varit med mig. Kan man begära att få göra om testerna?
Min läkare ringde nyss. Testen hade kommit tillbaka positiva! Jag har inte varit med nån annan än min man och han har bara varit med mig. Kan man begära att få göra om testerna?
Det låter som en bra sammanfattning. Möjligen 2c; mannen har fortfarande klamydia men mörkar provsvaret. (Det skulle också förklara varför det kom så fort). fast det kanske är en variant av 2a.....
bra, då är jag med i händelserna. Så för att allt ska få ett"Happy End" och vara frid och fröjd för TS och vi i tråden är det bara EN sak som gäller TS 2:a prov ska vara negativt!
Är det positivt så finns bara två saker att göra
1. Be att få se mannens provsvar via sjukvården( det är i såfall skumt)
2. Kontakta världens medicinska experter på hur Klamydia kan smitta, då hon fått det (ensam i förhållandet) på något annat sätt eftersomj INGEN varit sexuellt otrogen
Time Will Tell
TS
Skulle du kunna berätta hur din sambo/man fick reda på att han var negativ?
Det är säkert olika hur man meddelar, där jag bor så säger dom att om du inte hört av oss på 2 veckor så är du ok.
Om det är pos så ringer dom alltså INOM 2 veckor.
Så innan 2 veckor passerat så går det egentligen inte veta något, har du lust att svara på det och varför din man visste bara inom några dagar?
Varför skulle hans prov prioteras innan hnnes?? De e h´ju ändå hon som är gravid :S