• Anonym

Klamydia? Omöjligt!

Min läkare ringde nyss. Testen hade kommit tillbaka positiva! Jag har inte varit med nån annan än min man och han har bara varit med mig. Kan man begära att få göra om testerna?

• Svar på tråden Klamydia? Omöjligt!
  • MatsAtari

Kanske kan upplysa om att man aldrig får reda på provsvaren överhuvudtaget såvida det inte är positivt, så det är ju lite intressant att killen säger att provsvaret har kommit...

• 78Johanna

Luktar i alla fall helt klart skumbanan av sambons snabba provsvar...

• lilla mej

men snalla ni....KLART ts prover kommer komma negativa med....det ar iaf vad hon kommer skriva har....sanningen kommer ni ALDRIG fa veta.

• vap
    MatsAtari skrev 2011-03-14 21:26:27 följande:
    Ja, men drop-in tiderna är nästan alltid på morgnarna.
    Själva testlabbet är öppet hela dagen men de tar oftast bara emot patienter på drop-in tiderna.
    lab har öppet nästan hela dagen på de flesta ställen, men självklart finns det undantag
  • Nati
    lilla mej skrev 2011-03-14 21:31:41 följande:
    men snalla ni....KLART ts prover kommer komma negativa med....det ar iaf vad hon kommer skriva har....sanningen kommer ni ALDRIG fa veta.
    Så sant som det var sagt! Eller TS?
  • Anonym (siga)

Hon är anonym så jag hoppas hon går ut med saningen!!

• Lady Gaga

Var inte så blåögd ts. Det går inte sååå fort att få svar.

Silence! I KEEL you!
  • PetraMunchen

Tester är aldrig 100% säkra, just klamydia är en jobbig en som man tex kan ha läääänge utan besvär. Båda måste med andra ord käka penecillin för att ni ska bli av med det.

• lilla mej
    PetraMunchen skrev 2011-03-14 21:41:02 följande:
    Tester är aldrig 100% säkra, just klamydia är en jobbig en som man tex kan ha läääänge utan besvär. Båda måste med andra ord käka penecillin för att ni ska bli av med det.
    jo fast grejen ar att de aldrig haft sex  med nagon annan....sa de kan inte ha faft det ens i 2 sekunder...
  • Nati
    PetraMunchen skrev 2011-03-14 21:41:02 följande:
    Problemet är i den här tråden är Hur TS fått ETT positivt svar, utan något sexuellt förhållande förutom 2 oskulder i början,  TS  och hennes man.
Svar på tråden Klamydia? Omöjligt!