Klamydia? Omöjligt!
Min läkare ringde nyss. Testen hade kommit tillbaka positiva! Jag har inte varit med nån annan än min man och han har bara varit med mig. Kan man begära att få göra om testerna?
Min läkare ringde nyss. Testen hade kommit tillbaka positiva! Jag har inte varit med nån annan än min man och han har bara varit med mig. Kan man begära att få göra om testerna?
Skönt att hans var negativt! Då är det bara att hoppas att du också får goda nyheter!
Har bara läst lite här och där i tråden, men tro mig, jag vet precis vad du menar när du säger att du vet att han inte varit otrogen. Precis som jag vet att min man inte skulle kunna vara det. En del har liksom inte den möjligheten, min man ringer också hem och smsar från jobbet varje dag, ringer när han är på väg hem, vi tillbringar nästan all fritid tillsammans och jag bara vet att otrohet från hans sida skulle jag aldrig behöva oroa mig för. Så det är bra att du stått på dig och envist stått på din mans sida! Bra gjort! Misstänksamhet kan lätt förstöra ett äktenskap.
Alla KAN va otrogna ja, det betyder inte att man ÄR det för de. Tralla laa...
Jag är också så pass säker på min man, och han på mig, så att det skulle krävas ett nytt test för att övertyga mig om otrohet. Jag är säker på att det är större risk att ett prov blivit förväxlat än att min gubbe skulle anstränga sig med att jaga ifatt och förföra nån annan... Visst, visst det kan hända, men man vet väl på ett ungefär vad det är för en människa man lever ihop med och hur han/hon funkar?