Klamydia? Omöjligt!
Min läkare ringde nyss. Testen hade kommit tillbaka positiva! Jag har inte varit med nån annan än min man och han har bara varit med mig. Kan man begära att få göra om testerna?
Min läkare ringde nyss. Testen hade kommit tillbaka positiva! Jag har inte varit med nån annan än min man och han har bara varit med mig. Kan man begära att få göra om testerna?
klamydia smittar via sexkontakt och inget annat. Ts eller ts man har varit otrogen, såvida inte en av dom hade klamydia med sig in i förhållandet.
Klamydia kan gömma sig under lång period i kroppen och inte ge symtom. Men för kvinnor är det viktigt att få behandling snabbt. Då klamydia kan göra kvinnor sterila.
Så ts.... ställ din man mot väggen.. klamydia är en könsjukdom
Jag har också fått en könssjukdom bara sådär trots att både jag och min sambo var oskuld. Dessutom fick jag det ett 1-2 år innan jag och min sambo ens träffades och innan dess hade jag inte ens kysst någon. Dock var det kondylom och det är ju ett virus. Oavsett hur många som ens påpekar att det endast överförs sexuellt så vet man iaf själv vad som är sant och inte. Hoppas dock det var något fel med testet, för klamydia är ju inte så bra att bära på länge.
Visst kan bakterier mutera spontant och förvandlas från en harmlös sort till en sjukdomsskapande sort.
Men de kan inte förvandlas från en normal, harmlös sort till en välkänd sjukdom.