Klamydia? Omöjligt!
Min läkare ringde nyss. Testen hade kommit tillbaka positiva! Jag har inte varit med nån annan än min man och han har bara varit med mig. Kan man begära att få göra om testerna?
Min läkare ringde nyss. Testen hade kommit tillbaka positiva! Jag har inte varit med nån annan än min man och han har bara varit med mig. Kan man begära att få göra om testerna?
men oavsett så smittar det ju inte via vatten även om vattnet är snuskigt som satan.
men oavsett så smittar det ju inte via vatten även om vattnet är snuskigt som satan.Du eller din kille kan ha haft klamydia sedan tidigare. Behöver inte betyda att någon av er har varit otrogna. Man har ju som du säkert vet oftast inga symtom. Så han kan ha haft sjukdomen länge utan att veta om det.
Se till att få göra om det där testet omedelbart! Förklara läget för läkaren o ta med din sambo så han oxå får testa! Du måste ju bli rentvådd! Trist dock att din sambo inte litar på dig men jag förstår honom oxå om det nu är så att han har varit trogen o det är fel på testet. Lycka till! Uppdatera gärna här sen!
karln har ju knullat runt, e det så svårt att förstå ts?