Klamydia? Omöjligt!
Min läkare ringde nyss. Testen hade kommit tillbaka positiva! Jag har inte varit med nån annan än min man och han har bara varit med mig. Kan man begära att få göra om testerna?
Min läkare ringde nyss. Testen hade kommit tillbaka positiva! Jag har inte varit med nån annan än min man och han har bara varit med mig. Kan man begära att få göra om testerna?
Klamydia är en sexuellt överförbar sjukdom. Klamydia smittar också vid anal- eller oralsex, eller vid kontakt med en infekterad persons könsdelar. Man kan inte få klamydia från toalettsitsar, handdukar eller baddräkter och heller inte från bastubadande eller simbassänger.
Hoppas att det blivit något strul med testet, annars har nog din man något han vill tala om för dig!
Vilken rolig tråd! Du som tror att klamydiabakterier kan uppstå helt magiskt, gäller det även andra bakterier, virus och livsformer? SJÄLVKLART kan de inte det. På något sätt har du blivit smittad. Lekt doktor med något annat barn på dagis kanske?
Angående apotekets klamydiatest: Det är inte bara att gå hem och testa, testet ska fortfarande skickas in till ett labb innan man kan få svar.
Är du säker på att din man inte ha varit otrogen ? Har han testat sig oxå ?
Visst, en bakterie måste börja någonstans. Men då blir det ju en ny bakterie. Inte en likadan som redan finns.
Ungefär som när en författare skriver en ny bok, det blir inte inte Shakespeares samlade verk, men visst blir det en bok.
Be om att göra om det helt enkelt =D Gubben kanske vart otrogen.. ?Ne så ska vi inte tänka ;o