• Anonym

Klamydia? Omöjligt!

Min läkare ringde nyss. Testen hade kommit tillbaka positiva! Jag har inte varit med nån annan än min man och han har bara varit med mig. Kan man begära att få göra om testerna?

• Svar på tråden Klamydia? Omöjligt!
  • Silje02
    Kya skrev 2011-03-09 16:42:28 följande:
    hur medicineras man mot det? såvitt jag vet, kan man enbart ta bort vårtorna om man besväras mkt av dom. men viruset är fortfarande kvar i kroppen.
    Medicineras mot symtom. Symtomlindring.
  • Silje02
    Anonym skrev 2011-03-09 16:42:57 följande:
    Vad får du ut av att vara elak? Vem av oss är det som känner min man?
    Ingen känner sina män/partners till 100%.
  • Kya
    Silje02 skrev 2011-03-09 16:44:13 följande:
    Medicineras mot symtom. Symtomlindring.
    ah. nu är jag med.
    F och L, mina stjärnor :)
  • Pillis4
    Anonym skrev 2011-03-09 16:42:57 följande:
    Vad får du ut av att vara elak? Vem av oss är det som känner min man?
    vem av oss är det som har klamydia?? jag är inte elak . men varför vill du inte inse att det finns en stor risk att han varit otrogen??? säger inte att det är så men varför bara blåneka och säga att det är fel på testet???

jag hade blivit tokig om jag hade levt i ett förhållande och fått en könssjukdom. Gått till båtten med det och tagit ett snack med min man .
  • Anonym
    Silje02 skrev 2011-03-09 16:43:41 följande:
    Jo, eftersom det är lag på att ens partner testas om man själv fått positivt. Eller är du rätt för att hans ska visa positivt?
    OM man har det ja, men jag har det inte. Ska in i morgon och testa igen. Han kommer inte testa i onödan precis.
  • Silje02

Hade jag testas positivt på klamydia så hade jag sett till att min man med testade sig oavsett om mitt test vvar felaktigt och jag tänkt testa igen. Bara för att vara på den säkra sidan. Är hans negativit är ditt till 99% fel. 

• Anonym
    Silje02 skrev 2011-03-09 16:44:43 följande:
    Ingen känner sina män/partners till 100%.
    Nej, men jag känner honom så pass att jag vet att han aldrig skulle vara otrogen.
  • Silje02
    Anonym skrev 2011-03-09 16:45:42 följande:
    OM man har det ja, men jag har det inte. Ska in i morgon och testa igen. Han kommer inte testa i onödan precis.
    Enl testet har du det och det räcker för att alla dina parntersn (din man i detta fallet) ska testas omgående.
  • Silje02
    Anonym skrev 2011-03-09 16:45:42 följande:
    Finns inget som heter att testas i onädan.
  • Anonym
    Pillis4 skrev 2011-03-09 16:44:53 följande:
    vem av oss är det som har klamydia?? jag är inte elak . men varför vill du inte inse att det finns en stor risk att han varit otrogen??? säger inte att det är så men varför bara blåneka och säga att det är fel på testet???

jag hade blivit tokig om jag hade levt i ett förhållande och fått en könssjukdom. Gått till båtten med det och tagit ett snack med min man .
    Ja om du har det vet jag inte, men jag vet att jag inte har det vad du än säger. Han kommer hem från jobbet snart, så vi ska prata mer då.
Svar på tråden Klamydia? Omöjligt!