Klamydia? Omöjligt!
Min läkare ringde nyss. Testen hade kommit tillbaka positiva! Jag har inte varit med nån annan än min man och han har bara varit med mig. Kan man begära att få göra om testerna?
Min läkare ringde nyss. Testen hade kommit tillbaka positiva! Jag har inte varit med nån annan än min man och han har bara varit med mig. Kan man begära att få göra om testerna?
Det kan absolut hända att testet har blandats ihop och att du inte har det, men oavsett vad är det som är så svårt för din man att ta ett test iallfall?
Till mej ringde smittspårningen 3 dagar efter positivt svar. Detta prov tog jag för att jag blev kallad.
Jag hade en månad innan fått ett negativ svar på klamydia på min årliga gynkontroll.
Tjejen jag snackade med på smittspårningen sa det är vanligare att ett negativt test
var missvisande än att ett positivt skulle visa sej vara negativt.
Men TS, de finns ju hemma test man kan göra. Finns bla på Apoteket. Då behöver han inte ta ledigt.
Han måste testa sig.
Testet visar att du har det och du får behandling. Han måste få behandling annars smittar ni varandra hela tiden.
mannen borde ju få göra det via mvc, det måste ju ligga i allas intresse att få det kollat och medicinerat?